Gå til innhold

Magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom magen hos dere?

Jeg er i uke 14 og ganske spent på når den hopper frem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er her allerede! er også i uke 14. er normalvektig ra før og har heller ikke spist mer i løpet av disse ukene (heller mindre, har kasta opp masse). buksene er trange i livet, og folk ser på meg at jeg er gravid, ble avslørt pga magen før jeg fikk fortalt det til folk

Skrevet

Jeg er førstegangs, men veldig liten da. Her kom magen veldig tidlig, og nå når jeg nærmer meg 15 uker tror jeg ikke det er noen jeg treffer som overser at jeg er gravid. Skikkelig kul!

Skrevet

Er tredjegangs, magen poppa skikkelig for et par-tre uker siden. Nå er jeg tydelig gravid. Er 24 uker nå.

Skrevet

Er også liten, har helst stram mage, trente jeg for mye en periode var de på kanten til sixpack.. Nå klarer jeg ikke stramme musklene nederst på magen en gang for de er sikkert tøyde litt :P er vel 58kg nå ca.. Har kasta opp litt jeg også, magen viser litt avogtil og de som vet jeg er gravid sier at de går an å se litt.. Men ingen andre som har sakt noe på det..

Skrevet

Mellom 20 til 24 uker.

Skrevet

24-26 husker ikke helt.. vet ikke når andre begynte å se den.

nå er jeg 32 uker og det er ikke mange som ser jeg er gravid. med mindre de vet om det..... det er litt dumt for da ser jeg jo bare feit ut;)

(er tynn til vanlig, str 38 så hadde ikke særlig mage fra før)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...