LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Ne, det er graviditeten som 'ødelegger' dem, så når du kommer så langt som til å amme er skaden allerede skjedd.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Har jeg hørt, hvertfall Når det er sagt, har jeg både vært gravid og jeg ammer nå- og jeg har ikke hengepupper.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Off, jeg har virkelig ikke lust på hengepupper. Får legge meg i hardtrening etterpå da..
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 hva mener du med det lilleva, hva er det med graviditeten som ødelegger de? at de vokser? eller? for vokser de ikke enda mer når man ammer? bare lurer på hva du mener
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 det er vel det at de blir større under graviditeten og mindre igjen etterpå og derfor henger de? kjenner flere som har tatt silikon etter en graviditet og jeg begynner å skjønne hvorfor
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Du kan trene til krampa tar deg, de henger lell Slik er det når man vil ha barn, man må ofre litt. det finnes så mange fine BH'er som hjelper mot hengepupper. HVordan du ser ut naken er det vel bare du og evnt kjæresten som skal se?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Ser jo at feite menn klarer å trene seg opp en flott kasse.. Så jeg tror jeg satser på å trene dem faste igjen...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 hehe.. nei, ikke automatisk;) Og det er svangerskap som evt gir puppesig. Jeg har fått og ammet 2 barn, og mine pupper ser ut slik de alltid har gjort. Her blir det vel alder og tyngdekraft som til slutt gjør sitt, for jeg er nå 38 og enda er de like fine. En gang kommer nok dette litt til meg også. Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har gjort den tøddel for at de skulle være slik nå. Har aldri trent.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Er vel noe med hormoner å gjøre, uten at jeg skal sitte å påstå det. Jeg har bare hørt flere- inkludert ei som er plastisk kirurg, og jobber med brystkirurgi- si at det er graviditeten, og ikke ammingen som ødelegger brystvevet slik at de blir mer hengete. Forøvrig er det vel aller helst alderen og tyngdekraften som spiller inn- selv om jeg enda har relativt spretne pupper regner jeg jo ikke med å ha det når jeg er 60!
Alle gode ting er 3:) Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 For min del så føles det som om det ikke var graviditeten sin feil. Mine vokste ikke under graviditeten, men husker da jeg kom hjem fra sykehuset, og fikk se meg selv naken i speilet..De gedigene sprengte melonene! Og når melka forsvant, ble de tomme og mykere. Henger litt mer enn de gjorde før jeg fikk barn, men består fortsatt blyant testen så skal ikke klage..
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 Hos meg var det selve graviditeten som var verst. Puppene mine gikk opp maaaange størrelser veldig fort og jeg klarte ikke finne en bh som ga god nok støtte. Men det er nok lurt å være flink til å legge barnet til ofte de første døgnene slik at du slipper det verste melkesprenget, eventuelt pumpe ut melk hvis barnet ikke er så sultent. Og ikke spar penger på bh, kjøp gode bh'er som gir skikkelig støtte!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 Fettkjertler fosvinner for godt for å gi plass til melkekjertlene. Så dersom mye av fettkjertlene forsvinner vil de være to tomme hudflysser igjen når man er ferdig med å amme og melkekjertlene går tilbake til slikde var før.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #14 Skrevet 14. juli 2009 Ha ha ha... Du får slutte å ha så forvrengt bilde av deg selv og eventuelt be typen din slutte å lyve for deg.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #15 Skrevet 14. juli 2009 Vel, har man litt størrelse på puppene så vil de henge en vakker dag uansett...En graviditet kan fremskynde denne prosessen, men litt feil å si at det er "den skyld",- for det vil uansett skje..Hudvevet svekkes og strekkes over tid, om man ikke jukser og løfter litt i løpet av årenen.. Har man mindre puppe derimot, så kan man unngå hengepupper, selv med alder..Men igjen, da er det flere som IKKE får hengepupper selv etter amming og graviditeter...Og vet av noen uten barn som OGSÅ har bare "skinnfiller" igjen av pupper..Overdreven slanking, eller for IHERDIG slanking tærer fort på puppene, da det visstnok er fettvev kroppen tidlig velger å tære på om den trenger å bruke av "reservene"...Rumpe, lår og mage er visst ikke like "Popu¨ært" og tære på for kroppen sin del..Sad, but true..... Så man gjør best i å prøve å leve så sundt som mulig, gi kroppen de næringsstoffer den trenger, trene regelmessig, og innse at med alder SKJER det ting med kroppen...Man kan leve lykkelig med det som skjer, eller man kan level ulykkelig med det som skjer..Man KAN operere seg, men alikevel vil tidens tann sette spor på kropp og sinn, og for ikke å være i total ubalnse er det ikke nok å bare løfte pupper, man må ta overarmer, lår, mage, hake, smilerynker, hals, hender..Alle steder på kroppen vises tegn til aldring, og om man velger å fikse på EN ting, så blir gjerne noe annet seende enda rarere ut..Og det er EN ting mange glemmer når de strever og skriker etter ungdommelig utseende..Et sundt, rent og hvitt smil....Man bruker 100-tusenere på kroppen og glemmer smilet.... Kost heller på tannlege, bleking, pussing og retting av aldringstegn på tennene..Mye billigere, og mye mer effektivt med tanke på å se ung, sunn og frisk ut ) Joda, tannlege er dyrt, men ikke dyrt i forhold til hva total kroppsløft vil koste,- og igjen , mYE mer effektivt )
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #16 Skrevet 14. juli 2009 nå er jeg skikkelig misunnelig.... jeg er 21, og jeg har hengepupper! det hadde før jeg ble gravid også.. jaja, dere er heldige som fortsatt har puppene deres i god behold tross aldersforskjellen mellom meg og noen her..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #17 Skrevet 14. juli 2009 ta det de sier med en klype salt ano 19:08... tviler sterkt på innleggene her ja
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #18 Skrevet 14. juli 2009 Man får sikkert hengepupper av begge deler, men tror tilsammen 3 års amming gjorde utslaget for mine pupper, hengepupper altså. Ikke så kjempeille, men ikke det de engang var akkurat;)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #19 Skrevet 14. juli 2009 Om det var til meg rett over deg, jeg som er 38, så kan jeg si at jeg har ikke type, består ikke "blyanttesten" og har samme størrelse i BH nå som da jeg var 16;) Jeg ser det nok er mye arv i vår familie, for hverken jeg, min mor eller min søster har puppesig. Og alle har født flere barn og ammet.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #20 Skrevet 14. juli 2009 Nei, det er graviditeten som gir eventuelle hengepupper, er du disponert for å få det så vil du få det, på samme måte som at strekkmerker er arv. De største puppene man noensinne vil få er rett før første fødsel, da har de blitt gjort klar for full melkeproduksjon, alt er sprengt opp og melkekjertlene er på sitt fulle. Det å si at det er ammingen sin feil er bare tull, og det er bare å spørre leger/helsesøstre osv. Jeg er disponert for hengepupper, og fikk det. Grunnen til at de fleste mener det er amminga sin feil er fordi man ser det ikke (som oftest) før amminga er ferdig, derfor er det veldig lett å skylde på den.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #21 Skrevet 14. juli 2009 Jeg hadde hengepupper før jeg i det hele tatt ble gravid, så du kan få rett og slett få hengepupper bare av å eksistere. Uansett, hadde du da valgt å IKKE amme barnet ditt om du risikerte å få hengepupper? Hvis svaret er ja, så burde du jo ta litt titt på hva slags verdier du har i livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #22 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har overhode ikke merket NOE forskjell på puppene etter svangerskap og amming. Eneste er at de er litt større nå bare. D cup i stedenfor C. Har ingen antydninger til hengepupper og består blyanttesten med glans. Herlig å kunne skryte av dette,for underlivet mitt ser derimot ikke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå