Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Hva er iss, hvorfor skal du sette regninga på noen andre? Høres ikke ut som det er noe lovlig akkurat... Og hvertfall ikke lurt av deg. Hevneaksjon?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Oki, leste det andre innlegget ditt (?) nå, så mente ikke å være krass. Men han kan vel be de sette regninga på deg, har du fått depositumet ditt tilbake? Hvis ikke kan han nok ta av det da...?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 iss, det vaskebyrået. er ikke jeg som skal gjøre det, men en som truer med å sette regninga på meg. derfor lurer jeg på om han kan det? ettersom jeg også synes det høres ulovlig ut.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 han sa seg enig i å droppe depositum når vi flytta inn, så det har vi ikke. var mitt innlegg det andre ja:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Det som er vanlig, er at huseier betaler ISS, men viderefakturerer deg etterpå. ISS kan jo ikke bli skadelidende for at dere har en evt. tvist. nh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå