GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Samboeren min hadde såå lyst på kjøttdeig, makaroni og pølse, blandet sammen med tomarpurè, så det skal vi ha + eg skal slenger på en stor "dasj" med salat ved siden av :)
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Kjøttboller med grønnsaksstuing-aktig sak til. (Rotgrønnsaker, mel, melk, salt, kruspersille - småkoke i 10 minutter). Og salat til :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Vi skal grille følgende: - Greske lammepølser - Vanlige pølser - Champinjong i folie fylt med 3 typer ost og hjemmelaget kryddersmør - Mais kolber - Krydret tomater med permesan oppå Hjemmelaget goucamole, potetsalat, sprøstekt løk, ketshup og sennep som tilbehør. Grillede bananer fylt med sjokolade til dessert. Nam, nam, nam...
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Har gjort det enkelt i dag,stekt poteter og pølse og hatt makaroni ved siden av:-)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Rester av hjemmelaget moussaka
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Kjører veggis idag, så det blir gresk salat, med fetaost, rødløk, pinjekjerner, cherrytomater og champ. (dressing av olivenolje, hvitløk og balsamico). Pidebrød ved siden av, som dyppes i den deeeiligste, dyreste olivenoljen;)
lille je Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 Fiskeburgere med ost og bacon, potet, raspa gulrot og eple.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 Poteter, grønnsaker, stekte koteletter(i steikepanna) med MYE chilli explotion på, hjemmelagd kotelettsaus og makaroni har vi spist ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå