Baremeg Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Min lille fikk den idag i 9 tiden.Sov og så våknet og begynte å skrike uten at jeg fikk trøstet henne på en lang stund.Roet seg litt nå etter at jeg ga henne en stikkpille med paracet.Har vært noe forkjølet lenge så var engentlig litt skeptisk til at hun skulle få den,men siden vi skal på lang ferie i utlandet mente helsesøster at hun burde få den.Hun er en storspiser som koser seg med puppen, men nå ville hun ikke ha selv on det er nesten 4 timer siden sist. Hun pleier å spise hver 2,5 time. Reagerte deres små mye på den eller- fint å høre om andres erfaringer.
Hikken Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Masse feber, lite spising og generelt skikkelig rævva form her. Sov godt etter paracet, men var skikkelig dårlig.
Hikken Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Sorry sent svar, glemte tråden helt jeg ) Det varte i et døgn +/-, men forsvant like fort som det kom.
Hikken Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Sorry sent svar, glemte tråden helt jeg ) Det varte i et døgn +/-, men forsvant like plutselig som det kom.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Min reagerte på den med 39 i feber og slapphet. Men var egentlig ganske blid. Fikk paracet når feberen paserte 39.. Varte i ca 2 dager
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Emma reagerte ingenting Adrian fikk høy feber og var slapp i ca 2 døgn. Veldig sutrete også
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Jenta mi tok den for to uker siden og hun reagerte veldig. Hu tok den rundt 13 tiden og reagerte utover ettermiddagen med å bli veldig slapp og ville ikke spise. Så utover kvelden hylte hun i flere timer. Fikk stikkpille med paracet men det ble ikke mye søvn den natta. Fikk skikkelig feber.
Månestråle75 Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Min jente fikk vaksinen i 11-tiden på formiddagen, utpå ettermiddagen ble hun veldig slapp og trøtt og sutrete. Tror hun hadde litt feber, men var ikke så varm at jeg målte temperaturen hennes. Matlysten var som vanlig. Dagen etter var hun i fin form igjen )
Babyønske �� Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Gutten min fikk også noen vanvittige skriketokter. Den første kom vel ca 5 timer etter vaksinen, roet seg først når han fikk paracet. Så var han helt fin noen timer, 5 timer etter forrige skriketokt kom en ny. På ny var det kun paracet som hjalp. Og det ar det han hadde av reaksjon, sovnet som vanlig til natta, og våknet som vanlig til måltidene og sovnet igjen. Hva som gjorde at han skrek sånn er jeg ikke sikker på, men kan være smerter ved stikkstedet. Hadde ikke feber. Var redd han skulle få samme reaksjon ved 5 mnd vaksinen, men da hadde han ingen reaksjon i det hele tatt, heldigvis
Solskinnsjenta Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 jenta mi fikk den da hun var 3,5 mnd, siden hun var forkjølet på 3mndrs-kontrollen. Sutret bittelitt av stikket, og hadde ingen reaksjoner i ettertid. Storesøskenene reagerte heller ikke på denne.
Knotten & lille persille Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 Sov nesten hele dagen etter at hun hadde fått den. Spiste lite. Noe sutrete på kvelden, men ingen feber. Sov godt hele natten og dagen etter var hun som vanlig(heldigvis). Storebror reagerte voldsomt med feber, snørr og tårer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå