Gå til innhold

Hjelp-vogna er for liten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Emmaljunga kombi vogn- som jeg trodde jeg kunne bruke frem til gullet ikke trengte "stor" vogn lenger. Men nå viser det seg at vogna er for liten, det vil si- når junior (14 mnd) ligger blir selene i vogna for korte! Er avhengi av at han blir stroppa fast, så nå er det store spørsmålet da! Er det noen som vet om en større vogn som gutten vår kan bruke i barnehagen blant annet til å sove i?

Han er forøvrig 13 kg ( ikke så mye å si kanskje) og ca 86 cm .

Veldig glad for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det bare er selen som er for liten og ikke selve vogna så tror jeg at jeg ville forsøkt med løse seler først... Men det er kanskje testet alt?

Skrevet

Eller kjøpe andre løse seler, som gammeldagse gå/vognsele, det bruker jeg da min gutt helst ville sove på siden

Skrevet

På vår Simo vogn er det mulig å skjøte på et lite stykke på selene bak ryggplaten. Vet ikke om det er mulig på vogna di....?

Skrevet

Ville nok heller prøvd løse seler enn å kjøpe ny vogn.

Vår gutt er 90 cm, vi har Simo Duo og han har fortsatt god plass.

Skrevet

Har tenkt tanken med løse seler, men blir ikke det samme som og ha de festet til underlaget i vogna teker jeg... Skikkelig dumme de festene til selen i denne vogna. Hullene er helt helt øverst i hode enden, så selen ligger over øra liksom :-/ Teit! Har vært ute å sett på hva det fins av vogner, men syns alle er små jeg, bortsett fra Simo. De har en sportsvogn som var stor, men den er like tung som Emmaljunga vogna da. Får tenke -og se litt på det, men takk for svar :-)

Skrevet

De løse selene fester mann i noen metall ringer som finnes på sidene i vogna på simo i allefall, finnes sikkert et alternativ på din vogn også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...