Gjest Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Han har vært fryktelig løs i magen de siste dagene,og i dag så vil han bare sove hele tiden. Legekontoret åpner ikke før kl 16 så jeg får ikke ringt før det. Er sikkert ingenting,men bedre så ringe å høre med dem. Han har lite matlyst også stakkaren min Pleier å spise grøt til frokost (kl 8) og grøt til lunch (kl 12 ca) og fruktbeger eller grøt i 14-15 tiden. Men i dag har jeg kun fått i han ett halvt sånn fruktbeger,pluss mm da,men ikke så mye mm heller. Håper det ikke er noe galt med han,og at det gjerne bare er tann på vei?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Er sikkert ikke noe, men bra å høre med legen uansett Men spiser han grøt 3 ganger om dagen altså? blir han ikke lei?
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Hei! Kordan går det med Adrian? Det hørres ganske normalt ut det du beskriver,de miste jo matlysten når de e slakke..einaste så e viktig e og gi masse vann heile tiden. Nathalie har hatt magesyke(løsmage) i over 1 uke nå..det e vel någe som går for tiå..
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 50% eplemost og 50% farris ska hjelpa for å binde magen..ett tips
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Hehehe,nei han blir ikke lei,eneste han liker! fikk faktisk i han litt poteter og gulerøtter utpå dagen. Han er mye bedre nå heldigvis!
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Hmm,ja gjerna det e någe så går... Eg kikke i monnen på han,og der va der en liden kvide prikk så nå komme tann nr 2,sikkert det så gjør han sånn så han e nå... Koss e formen te Nathalie då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå