Gå til innhold

Uff,litt bekymra for Adrian i dag jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært fryktelig løs i magen de siste dagene,og i dag så vil han bare sove hele tiden. Legekontoret åpner ikke før kl 16 så jeg får ikke ringt før det.

Er sikkert ingenting,men bedre så ringe å høre med dem. Han har lite matlyst også stakkaren min :( Pleier å spise grøt til frokost (kl 8) og grøt til lunch (kl 12 ca) og fruktbeger eller grøt i 14-15 tiden.

Men i dag har jeg kun fått i han ett halvt sånn fruktbeger,pluss mm da,men ikke så mye mm heller.

Håper det ikke er noe galt med han,og at det gjerne bare er tann på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikkert ikke noe, men bra å høre med legen uansett :) Men spiser han grøt 3 ganger om dagen altså? blir han ikke lei?

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Hei!

Kordan går det med Adrian?

Det hørres ganske normalt ut det du beskriver,de miste jo matlysten når de e slakke..einaste så e viktig e og gi masse vann heile tiden.

Nathalie har hatt magesyke(løsmage) i over 1 uke nå..det e vel någe som går for tiå..

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

50% eplemost og 50% farris ska hjelpa for å binde magen..ett tips

Skrevet

Hehehe,nei han blir ikke lei,eneste han liker!

fikk faktisk i han litt poteter og gulerøtter utpå dagen. Han er mye bedre nå heldigvis!

Skrevet

Hmm,ja gjerna det e någe så går...

Eg kikke i monnen på han,og der va der en liden kvide prikk :) så nå komme tann nr 2,sikkert det så gjør han sånn så han e nå...

Koss e formen te Nathalie då?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...