Gå til innhold

Da er vi uten forsikringer.. IGJEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen ass, nå er jeg så forbanna.

måtte bare avslutte samtalen me han forsikringsduden i ste for d var like før jeg begynte å rope til han..

betalte forsikringer som vanlig i januar og februar.

byttet kontonr fra mars. da ble d tull med trekkene å ingenting ble trekt. å vi fikk brev om at forsikringene var oppsakt. etterbetalte i mai d som var utestående. pluss d vanlige trekket i mai å fikk i gang forsikringene.... juni gikk som normalt. ,..

nå fikk vi brev om at forsikringene våre er oppsakt pga manglende betaling. da har vi ikke betalt i mai mener de.. vi betalte 4 ganger mer ennvanli i mai pga mars og april som ikke var blitt betalt. hvorfor vi betalte så mye mer når d var bare 2 utesående mndr aner jeg ikke, men d var nå sånn d var.. å nå er d på`n igjen..

(Sparebank1)

vi er veldig fornøyd med bank servicen dær.. men ikke forsikringene..

noen som har bra forsikringselskap å anbefale??

ikke if da ene bilen vår ble på 27000 i året med 50% hos if.. det er dobbelt så mye som vi betaler på den nå.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt over til Vesta Forsikring!De er billige og serviceinnstilte!Vi har hatt Vesta på alle forsikringer, hus,innbo, bil og livsforsikringer i alle år.Ikke minst fikk vi oppleve servicen når vi mistet hus og hjem i brann for noen år siden!Det er da du ser hvordan forsikringsselskapet fungerer!

Det var EN telefon, så hadde vi 30 000 kr inne på konto, slik at vi fikk kjøpt inn det vi trengte av klær og utstyr. Det var aldri noen spørsmål, god oppfølgning.

Lokalbanken vår har forsøkt å få oss til å gå over til Gjensidige, som banken selger, men vi fant raskt ut at det ikke lønte seg!

Skrevet

Vi har også Trygg Vesta på alt unntatt bilen. Aldri hatt noen problemer med dem, men vi har heller ikke hatt bruk for forsikringen enda.

Skrevet

skal ringe di å undersøke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...