Gå til innhold

Noen her som har tatt 3D i Ålesund??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter klinikken?? Det ligger på Moa..

Hva koster det forresten? Får man mye for pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal dit i morgen:D

sunnmøre mr-klinikk heter den, og de er ganske flinke, men de har ikke jordmor der hver dag, tror det er to dager i uka en kan ta ul for gravide...

prisen er 600,- for vanlig 2D, og 1000,- for 3D.. tror de bruker ca 45min når de tar 3D og man får tilsendt en CD med bilder og film 1-2uker etter en har vært der:)

var der i uke 14, og skal nå i uke 22 for å få vite kjønn, og senere på 3D..:D

så jeg vil anbefale denne klinikken, og jeg syns man får en god del for pengene:)

Skrevet

Jeg fant ut hva den heter ved å spørre sambo,han har vært der før..

Dessverre fikk jeg ikke time før 18 august,da er jeg 34+2! Kan jo rsikere at det er for sent da,selv om hun sa at grensen er uke 34..Men skulle det bli slik at bildet ikke er tydelig så slipper jeg heldigvis å betale 1000 kroner,men betaler da 600 for 2D! Men håååper det blir bra!

Vet du om det er 3D i kristiansund??? I tilfelle at jeg da får time tidligere..

Skrevet

åja, det var jo litt dumt...håper det går med 2 dager over!:)

nei, har ikke vært i kristiansund, og der er litt for langt til herifra til at jeg har sjekket ut om de har tlbud om 3D der... men det er ikke umulig da:)

Skrevet

Vi tok turen til Ålesund og Mr-klinikken for å ta 3d ul for noen uker siden. Jeg var egentlig litt skuffet jeg, men det kan være fordi jeg var så fornøyd da jeg var på 3d ul første gangen jeg gikk gravid. Da var jeg hos dr. Molnar i Oslo og jeg synes han viste og forklarte så utrolig bra, og cd'en vi fikk med oss etterpå var full av fine bilder/video.

Jordmora i Ålesund var koselig og viste og forklarte, men jeg synes ikke vi fikk sett nok i 3d og bildene/videoene på cd'en kan ikke måle seg med de vi fikk sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...