Gå til innhold

Hva syns dere om billigbleiene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gode erfaringer med både libro og pampers, men syns egentlig at det blir veldig dyrt i lengden. Så jeg testa ut coop sine. På prix kosta en pakke bare 20 kr om en har coop kort, syns at det var veldig billig siden jeg syns at bleiene var like gode som de dyre bleiene.

Det er tydelig at det er mye penger og spare på og velge de billige merkene fremfor merkebleiene;)

Noen som har prøvd landjord (rema 1000) eller firs price sine??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker kun de billige fra Meny, husker ikke merket men det er ikke first price. Har ikke opplevd noen ulemper med disse. Eneste at de ikka har de i store størrelser da. Måtte nå gå over til dyrere merker grunnet str.

Skrevet

Vi bruker bare bleier fra first price. Synes både de vanlige bleiene og buksebleiene er veldig gode. Jeg har ikke prøvd de minste størrelsene, men til 2-åring går det bra.

Skrevet

Vi prøvte first price på første mann, men de funket ikke.

Fikk utslett og måtte skifte mye oftere. Så da gikk vinninga opp i spinninga. Denne gangen går vi nok for libero som med første mann.

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med coop sine billigbleier, kjenner ikke first price.

Særlig til småtroll som "bare ligger der" er det helt ok med billigbleier. Syntes det ble litt lite elastikk når de begynner å sitte, virker ubehagelig når bleien ikke gir etter..

Kjøp billig, det er bra det også. :)

Skrevet

Prøvde også Coop sine her om dagen, og jenta mi som har reagert på ALLE bleier utenom Libero, tålte disse :)

Men de var altfor lite elastiske til en 2 åring som klatrer høyt og lavt, syns jeg. Eller har de trusebleier også?

Så da holder vi oss fortsatt til Libero.

Ellers har vi prøvd de fra Kiwi (husker ikke merke), de hadde ok passform men hun ble kjemperød av de, samme med Pampers- de reagerer hun veldig på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...