Gjest Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg tror og føler det er ei jente! Hadde vært ganske morsomt,da har jeg jente,gutt,jente,gutt,jente:) Kan seff ta feil,men har hatt rett alle de andre gangene,og formen min tilsier jente
vi blir 4 :o) Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 jeg er sikker på jente.. helt annerledes svangerskap denne gang.. og har fått bekreftet på på 2 UL.. ) håper det stemmer nå da, som jeg har begynt å handle inn rosa..
The Bad Gal Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Sist gang hadde vi begge sterk jentefølelse fra første stund, så ble ikke engang overrasket på UL. Har egentlig følt på meg at jeg får nok enda en jente, men nå som jeg er gravid igjen har jeg ingen sterk følelse av noe som helst, men svangerskapet er foreløpig relativt likt som sist, men det tenger jo ikke bety noe. Men vi skal definitivt vite på UL, er altfor nyskjerrig!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Jeg hadde veldig sterk guttefølelse, og ble ikke overrasket da jeg fikk se snurrebass på ul, hehe ;-) Merkelig, det der!
hippimamma Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 jeg trodde gutt først helt til vi kom på ordinær ul og da var jm sikker på at det var jente. fikk også bekreftet dette via fostervannsprøve :-) men er like glad!!!
Tigerpote Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har alltid sett for meg meg selv som en typisk jentemamma, og det ser sannelig ut som om det blir ei jente i følge ul også:0) Mannen ville ha gutt, men jeg tror han har "kommet over det" nå Jeg har lovet ham en gutt neste gang;)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Jeg tror det er jente og blir veldig overrasket hvis jeg har feil. Jeg har jo en jente og en gutt fra før, og dette svangerskapet er mer likt den gang jeg gikk med jente enn med gutten. Jeg har vært veldig kvalm og trett, men med sønnen min, merket jeg ikke at jeg var gravid. Da jeg var på ul mellom 12 og 13 uker på vei, fortalte jeg dette til gynekologen. Da sa han at han trodde jeg kanskje kunne ha rett. I morgen skal jeg på ny ul, da får jeg det bekreftet og jeg gleder meg veldig:)
Kongeørna Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Hadde følelse på gutt, men det er ei jente! Lurer vel egentlig på om det er innbilt svangerskap, og at jeg bare er full av innvollsorm.... Hehe. Innvollsorm med riktig hjertelyd, og som tar seg godt ut på ul.
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Jeg tror jeg venter min andre gutt. Får vite det om to uker
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har hatt førelsen av at det er jente nå leeenge. Og var på ul den 3.7 men da ville den ikke vise seg frem. Har ny time i morgen til den ordinere ul så håper vi kan få noe svar da. Det siste døgnet har jeg begynt å vakkle litt... Kanskje det er en gutt? Det er litt av en sparker og jenter pleier jo å være roligere. Er 17+4 i dag og i går kjente pappan det godt utenfor magen. Han måtte spise opp ordene sine for han har ikke trodd det var mulig å kjenne det så tidlig utenfor. Fikk seg et realt sjokk. Og sa bare, Det var gutten sin det. Blir en gutt detta kjære ellers så er ho lik mora og sparker hardt... (vet ikke helt hvordan jeg skal takkle den... tihi..) Vi får se. Sååååh spendte her... (vet at den er frisk for har vert på mange ul og tittet på organer og lignende. Vis ikke hadde jo det vært det viktigste) Lykke til med Jentene/guttene i magene!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Jeg tro jeg får jente og gutt - det har ul sagt nemlig
:)novemberbarn:) Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har hele gått med sterk følelse at det er gutt, men på UL kunne ikke jordmora se noen antydning til gutt. Jeg er fortsatt usikker på at det er en jente. Det viktigste er at det er friskt, så får vi se hva det blir. Spennende er det uansett.
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 Hei hei 4+spire<3. Så morsomt at du har fått jente-gutt-jente-gutt og ?. Er det med samme mann, om jeg kan spørre? Trenger selvsagt ikke svare.... Har selv klart det samme kunststykket og har foreløpig fått jente-gutt-jente-gutt-jente og denne i magen tror jeg er gutt. ) Alle med min kjære samboer. Har kjent forskjell på jente-gutte svangerskapene, og dette tilsier gutt. Her skøyes det med at vi ikke kan slutte produksjonene før "rekken" er brutt. Synest vi har vært usedvanlig dyktige. He he he Lykke til videre. Er spent på hva du får denne gangen. Når er det tid for ultralyd da? Jeg er enda inne på 1 trim, men bare måtte svare på denne tråden. Så det er en stund til UL på meg.
Skyfrihimmel Skrevet 14. juli 2009 #14 Skrevet 14. juli 2009 Bomma med magefølelsen sist,så stoler ikke på den lenger!Har hatt litt guttefølelse,men regner med det er jente siden vi har det fra før...Er en stund til ul da,så vi venter i spenning..Håper på gutt,men blir glad uansett,bare den er frisk.
november prinsessa + 1 i magen Skrevet 14. juli 2009 #15 Skrevet 14. juli 2009 Vi er ganske sikker på at det blir jente. Megefølelsen sier det og alle jeg har snakket med mener det blir jente. Har en prinsesse fra før, og har så mye nesten ubrukte klær etter henne som jeg har SÅ lyst å bruke igjen!! Blir sjokkert om det blir gutt, men det får UL vise i slutten av Juli:) Gleder oss masse!
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #16 Skrevet 14. juli 2009 Var overbevist om at jeg ventet en liten jente. Måtte flire da jordmor sa at jenta mi i såfall kom med to stk testikler....
Marius og Jonas! Skrevet 14. juli 2009 #17 Skrevet 14. juli 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg får en gutt til! Men må nok vente til UL den 6.august før jeg får vite sikkert svar...... =)
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #18 Skrevet 14. juli 2009 Jeg venter første barnet nå, og har en liten følelse av at det blir jente ) gleder meg til å komme på ultralyd )
Julelita Skrevet 14. juli 2009 #19 Skrevet 14. juli 2009 Jeg venter også vår første, og jeg har veldig gutte-følelse. Kunne ikke se noe på ordinær ul, men skal på ny ul på torsdag. Kanskje vi får se om følelsen stemmer da... ",)
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. juli 2009 #20 Skrevet 14. juli 2009 Jeg kan ikke sette fingeren på det, men det er et eller annet som forteller meg at det er ei jente inni der. Formen har vært dårligere og jeg har også andre typiske "jenteting", men det trenger jo absolutt ikke stemme. Men magefølelsen, da... Var 100% sikker på at det var gutt forrige gang, og hadde rett Da hadde jeg også alle de typiske tegnene for gutt.
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #21 Skrevet 15. juli 2009 ♥♀-♂-♀-♂-♀ og nr.6 ?♥ For min del er det med mann nummer 2 Jeg hadde 2 ifra tidligere ekteskap:) Alderen på mine er jente 15,gutt12,jente 2,gutt 1 og denne som nå kommer... Mine jentesvangerskap har vært mye kvalme,masse appelsinjuice og fysen på "snop" noe som IKKE er bra! Men også nektariner og clementiner!Makrell i tomat ol..Salat . Fikk kviser,fett hår.Sies jo og at jentene tar skjønnheten fra moren...heheh Gutte svangerskapene har vært må HA MELK,masse melk,aller helst over literen til dagen,...og jeg liker ikke melk engang!!Kunne ikke fordra salat,fisk og tomatsaus..var ikke noe særlig kvalm,kastet opp maten etter en halvtime om den ikke passet allikevel.føltes godt når jeg spiste det,men ikke når det var kommet ned i magen hehehe...Fantastiske negler,hår og hud! Er kjemperart:) Skal uansett bli spennende om dette også er en jente som magefølelsen tilsier eller om jeg tar feil ) Er jo en kjempebragd da annenhver hehehhe...Dere har da virkelig slått til:) Lykke til da:) Ganske morsomt egentlig
*SmurfeMamma* Skrevet 15. juli 2009 #22 Skrevet 15. juli 2009 forrige gang var jeg 100% sikker på gutt, så ble fornøyd når UL viste gutt:) nå er sønnen min snart 2,5 år og vi venter nr 2. denne gangen har jeg INGEN følelse på kjønn..selv om jeg alltid har følt jeg får to gutter først, så har jeg ikke den sterke guttefølelsen nå.. heller ikke jente følelse.. uansett så er svangerskapet helt ulikt forrige gang, denne gangen er jeg kvalm, trøøøøt, sliten, sulten hele tiden, men orker ikke tanken på mat... forrige gang merket jeg ikke jeg var gravid før magen ble irriterende stor... hehe;) så jeg er veldig spendt på hva som skjuler seg i magen her...
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 15. juli 2009 #23 Skrevet 15. juli 2009 Vert på ul i dag og der lå det vist ei jente. Så mageførelsen min stemte gitt. He he...
Gumman :-) Skrevet 15. juli 2009 #24 Skrevet 15. juli 2009 Jeg er rett og slett veldig usikker jeg...... Fra jeg fant ut at jeg var gravid og ca en mnd etter det hadde jeg en skikkelig sterk jentefølelse, til tross for at jeg alltid har tøyset med at jeg ville ha gutt først. Men denne forsvant liksom bare mer og mer.... Nå på 14+6 har jeg faktisk mer tro på gutt.... Får vel bare smøre meg med tålmodighet en mnd til, og se hva som viser seg fram på ul....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå