Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Skal snart reise til syden fra Flesland, og lurte på hvordan jeg skal gjøre det med mat til snuppa. Kan jeg ta med termos med vann gjennom sikkerhetskontrollen? Må i så fall ha to termoser, en med vann som lages mme av, og en pølse-termos som jeg kan varme flasken i.... dette pga at jenta er litt nøye på temperaturen, noe som gjør at flasken må varmes litt opp i vannbad i løpet av måltidet. Går dette greit tror dere? Kjenner jeg begynner å bli litt stressa her....
Girl Next Door Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Ellers kan du spørre besetningen, det er vannkokere ombord også
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Anbefaler deg å ta med sånne ferdig pakker med mme. Kjøp deg sånn der man kan ha flaskene oppi som holder på varmen på morsmelka, så tar du med deg ferdig varmet flaske Så slipper du å styre med å varme det på flyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå