Gå til innhold

hva tenker du når du hører navnet oliver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På ganske mange unger i nærområdet i alderen 1-5 år. Helt straight det, selv om det ikke er min smak.

Skrevet

Hehe, tenker mest på Anita Skorgan da, "dans med meg Oliver...."

Egentlig et fint navn, men jeg blir ikke helt fortrolig med det, så ville ikke valgt det selv.

Skrevet

på katten eg hadde når eg var liten. han het oliver.

Skrevet

Ei jeg kjenner som hele livet har vært bestemt på å kalle barnet sitt oliver hvis hun noen gang får en gutt :-)

Skrevet

En uteliggerhund med rødt skjerf, og Twist

;)

Skrevet

min nydelige perfekte lille gullklomp av en sønn jeg har som er 1 år <3

Skrevet

På katten i Oliver og gjengen.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Navnet "Oliver" løser spontant ut "dans med meg Oliver Oliver" rungende i hodet mitt.. Ser det er flere som har det på samme måte ;-)

Skrevet

tenker på lillebroren til samboeren min.

Liker ikke navnet...

Skrevet

Liker Oliver og vurderte det faktisk selv i fjor til min lille gutt.

Ble allikevel ikke fortrolig med navnet, det var så mye stygge uttalelser av navnet som hadde fått meg til og stå i vinkel!

Oliiver med 2 i'er, ålliver med å (what?) + mange andre forferdelige varianter. Mange skrev navnet med både 2 i'er og å istenden for O også. Horribelt!

Det hjalp ikke at alle nevnte Oliver Twist, eller at dek jente en katt eller hund ved navnet Oliver.

Skrevet

oliven og olivenolje

Skrevet

Synes det er et av de søteste guttenavnene. Jeg elsker navnet Oliver!

Skrevet

men jeg synes det er et veldig fint navn, og du vil jo selvfølgelig bare assosiere navnet med gutten din :)

Skrevet

Oliven i flertall hmmm..

Skrevet

Syns det var kjempe fint navn.

Skrevet

Veldig pent navn det! :) selv om det er vanlig er det det eneste navnet av poppisene jeg kunne brukt allikevel..for det er så fint.

Skrevet

Poppisnavn. Vet om 8 unger som heter det, alle under skolealder.

Skrevet

tyggetobakk, sjokolade, gamle fortellinger om en ugrei guttunge, ei katte i en barnfilm, og av en eller annen grunn Fievel i de ville vesten (barnefilmen).

Hvis jeg prøver å skyve tankene over på barnenavn og Oliver, så ser jeg for meg vestkantdamer med importerte dypvogner (som ligner slike gamle 30 tals vogner) og nesa i sky.

jeg er mer for enten trauste navn eller uvanlige navn;) ikke poppisnavn:p

Skrevet

Jeg synes det er et nydelig navn =) Og mange rundt oss har tipset oss om det navnet og alle syns det er vakkert og passer perfekt inn i familien.

Vi vet om bare en gutt som heter det. Er ikke noe poppis navn her i traktene !

Og er derfor vår sønn skal hete det !

Skrevet

Jeg tenker på hunden til en jeg kjenner... :)

Skrevet

Det skal barnet mitt hete, hvis det blir en gutt. Det eneste guttenavnet både samboeren min og jeg virkelig liker :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...