Wera72 Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Nå kommer jeg inn hit til dere forholdsvis nygraverte Er i dag 5+4. Saken er den at jeg trenger oppmuntring. Jeg har hatt 2 SA før i år og er så redd for å miste igjen. Klarer ikke å slappe av og glede meg skikkelig over graviditeten. Når jeg er på jobb springer jeg på do og skjekker hvert tiende minutt og ved hver eneste lille murring får jeg nesten panikk. Jeg har ikke hatt antydning til blod, bank i bordet, men føler meg likevel usikker og nervøs. Murringer er jo normalt, også at det strekker seg godt der nede. Skulle tro dette var min første, men det er mitt 8. svangerskap og jeg har tre gutter fra før. Er det noen i samme situasjon som takler dette bedre?
Spira31 Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Hei, jeg har hatt 3 SA siden jul..men har ei frisk datter fra før av. Jeg er 5+2 idag (ca etter mine beregninger). .fant det ut når jeg var 3+4. Jeg er sykemeldt denne gangen (i første omgang til og med 2 august).. har blitt lovet tidlig ultralyd (men ser ut som jeg må bestille privat selv, da alle er på ferie...) ting jeg gjør annerledes denne gangen er at jeg har begynt hos refleksolog/akupunktør og får behandling der samt at jeg fikk en flaske der med noe som heter ovarium comp, skal taes 3 ganger til dagen 10 dråper. Fikk også beskjed om å holde meg unna melk/melkeprodukter (det virker på slimhinnene) og appelsinjus (noe med syren). Så denne gangen har jeg troen på at det skal gå bra:) Har du vært hos legen enda? Jeg har også fått tatt hcgprøver, det kan jo også virke betryggende for noen. Kjenner til det med å sjekke i trusa! Hehe.. får jo gjerne litt ekstra utflod når man er gravid..men foreløpig er alt fint her også mvh
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Hei ... å lese om det du skriver er som å skrive om meg selv... har selv 2 SA siden april og er gravid for 3 gangen.. er 6+1 idag. var til min 2 UL i går da jeg igjen hadde brunt blod. så jeg greier ikke å slappe av enda ikke før jeg er gått over i 12 uke,, er noen tøffe uker igjen.. Håper vi alle sammen går over til 2 trimester... masse gode lykkeønker til deg,,,' Klem
Wera72 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2009 Jeg forsøker å telle dager til 12 uker, men det går veldig sakte fremover Skal på tidlig ul ved 6+6 og det grugleder jeg meg til Takk for alle lykkeønskninger, og jeg håper det samme som Damita at vi alle vandrer trygge og lykkelige over til 2. trimester om noen få uker med friske spirer i magene våre. Jeg har lovet meg selv i dag å prøve å slappe av og fokusere på litt andre ting, men det er ikke så enkelt. Det vet dere sikkert alt om jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå