Gå til innhold

Flere med barn som er hekta på vaskelapper?

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Jenta mi på 6,5 mnd er i himmelen med en gang hun finner vaskelappen på lekene eller teppene sine. Det første hun gjør når hun får tak i noe er å snurre det rundt til hun finner vaskelappen, så er det å begynne å suge på den. Hun kan sitte og pille på denne lappen også, smake på den, og se på den med kjærlighet i blikket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, Alex er helt hekta på alle typer lapper:p Har du prøvd å vise henne klær med prislappen på i butikken? Alex kaster seg over prislappen og sitter å pirker på den så fort han får tak i den:p KLesplagget eller leken er langt fra like spennende som den lappen som henger på ;)

Gjest Tale30
Skrevet

Utrolig morsomt! Lurer seriøst på hva som beveger seg i hodet på de små altså. Gleder meg til jenta får språk slik at hun kan uttrykke hva hun tenker på :)

Skrevet

jepp, lillejenta mi også er helt hekta på lapper. hehe :)

lappene er mye tøffere enn det de sitter fast på, uansett hva det er. mamma sier jeg var sånn når jeg var lita også.

Skrevet

det var lillegutt også husker jeg.. så jeg kjøpte en genial pute med mange vaskelapper sydd på, og den ble favorittleken hans i lang tid! har sett at man også får de som tepper på, med vaskelapper langs kanten.. Kan anbefales :o)

Skrevet

skal jeg søren meg se etter :P Kanskje han lærer å lese via vaskelapper etterhvert ;)

Gjest Tale30
Skrevet

Guri, finns det?? HAHAHA. Jeg trodde jeg hadde fått meg en liten frøken sær her..

Kanskje jeg skal ta å sy et sånt vaskelapp-teppe selv :)

Skrevet

se på alexi.no.. der har de koselapper til 129,- sikkert enkelt å lage selv og da, hvis man kan sy :o)

Skrevet

Ja, hun har helt dilla, har aldri skjønt helt hvorfor, moro å se det gjelder flere;)

Skrevet

det er jo en kjent sak det da, at mange barn elsker vaskelappene. for et par år siden så var det faktisk en stor sak om det i media, der de gikk ut å anbefalte alle foreldre å klippe av vaskelappene fordi ikke alle var sydd like godt på og til slutt kunne falle av å kvele barnet. det var ett spedbarn som døde av det, og flere som satt vaskelappen fast i halsen. alle disse koseteppene/klutene var fra en og samme produsent, så de trakk tilbake produktet fra markedet, men likevel ble det anbefalt å klippe vaskelappene av. ikke meningen å skape hysteri eller bekyring her altså. klipper de ikke av selv, iom at minsten har så stor glede av de, men sjekker ofte at de fremdeles sitter skikkelig på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...