Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Hva er bra og hva er dårlig. Hva er deres erfaring? Det er sykehuset som er nærmest meg.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 selve fødselen var kjempebra og alle var storartet på fødestuen. Barsel derimot var ikke bra. Fikk ikke noe informasjon, ingen som kom å hilste på oss og så ble det endel press om amming. Dro hjem ganske fort for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Greia med at de kaller barsel for en "48-timerspost" er det mest idiotiske jeg har hørt om. De presser på at du skal komme deg hjem etter to dager. Hadde jeg skrudd tida tilbake skulle jeg vært bastant på å være i èn dag til. Masse krøll med amming og oppkast da jeg kom hjem med lillemor. Ville ikke hjem heller, følte på hele meg at jeg ikke var klar. Du må også drite i det hvis pleierne blir irriterte når du ringer på dem. Noen er sure, noen er blide - alle klarer bare ikke å være profesjonelle. Ring hele tiden!! Du må ha hjelp til masse. Spør om ALT du lurer på. Vær bestemt hvis du føler at du ikke vil hjem etter to dager. Du har din fulle rett til det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå