Gå til innhold

Får lite ut av spa opphold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på høyfjellshotel med spa i august. Herlig:) Men..jeg hadde hørt noen rykter om at de ikke ville gi en viss type massasje til gravide. Sendte en mail og hørte. Og da sa de at de ikke ville anbefale massasje av ryggen osv fordi gravide skal unngå dette. + at det er en del oljer som man skal unngå.

Moren min sier også at økt blodsirkulasjon kan gi økt blodtrykk..men jeg har normalt blodtrykk og tenker at det bare blir avslappende og beroligende.

Har dere hørt noe om dette med massasje, oljer osv? Å ligge på magen kan jeg jo ikke uansett, men kanskje sittende massasje eller fotmassasje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om hodebunns-/ansiktsmassasje og nakke/øvre del av rygg-massasje:) Og hender og føtter/legger/lår.

Og da si i fra at du er gravid. De vet nok hvilke oljer du ikke skal ha. Og du kan jo ligge ganske avslappet selv om du ikke ligger helt flatt på ryggen.

Jeg vet bare at den hodebunns- og ansiktsmassasjen er helt himmel for meg:)

Skrevet

eller ansiktspleie, det er jo helt nydelig, og hånd og fot massasje med manikyr/pedikyr.. uansett deilig å føle litt velvære.. har vært mye på spa til tross for at jeg er gravid, og synes det er herlig :o)

God fornøyelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...