Ksenia & Anjem Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Tar imot alle tips. Hva pakker jeg det inn med?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 jeg ville selv ikke brukt et sete som var sendt via post. men, om man må, så hadde jeg vel pakket det rundt og rundt i masse bobleplast, og til slutt i en eske så den lå fast inni..
Ksenia & Anjem Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 Takk for ditt synspunkt på hva du synes om å sende bilsete i posten. Men nå var det ikke akkurat det jeg spurte om.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 jeg sa det jo kun som info, er ikke alle her i landet som er klar over at et sete kan være skadet etter å ha blitt behandlet slik som posten behandler pakkene sine.. for jeg har faktisk jobbet der, og sett hva de gjør med pakker..jeg vet ikke hvilken kunnskap du har ang bilsikring, så det var faktisk bare godt ment, og en tillegsopplysning. men, jeg gav deg jo faktisk svar da.. om hvordan jeg i tilfelle skulle gjort det.. så du fikk jo svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå