mamarama og lille banan Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 og kjøpte dere brukt? jeg vurderer å selge min lite brukte emmaljunga edge duo, og kjøpe en billig bruktvogn som kan stå i barnehagen.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Akkurat nå så har vi Teutonia Spirit S3, men snuppa her vokser så innmari fort sånn at jeg vurderer å kjøpe en Troller Cruiser (se rudo.no) istedet for! koster 1598,- ny og er kjempelang ligge/sittedel på den! Lun og god virker den og!
mamarama og lille banan Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 hmm, er ikke så interessert i å kjøpe ny, men takk for tipset er det andre som vil si hvilken de har?
simba>>>3gutter Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Bruker tautonia sport vognen der, men vurderer en annen. Jobber i bhg og anbefaler en vogn som har god og lang liggeplass og som ikke er for "myk" i færingen. Når ungene blir litt tyngre ligger mange i "nedover bakke" fordi færingen er for "slapp eller myk". Speiselt gjelder dette litt eldre simo og brio vogner. Med tautonia(sport) og troller og simo sportsvogn er dette ikke noe problem. Mange tre hjulinger har kort liggeplass og dårlig fjæring.
wirre;o) Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 bruker Brio ( ehh.... fra 2007- heter den Happy, tro?) Lillewirre er 2,5 nå og sportsdelen er stor nok. Lun og god med plass til saueskinnspose om vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå