Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Nå har det gått 3 1/2 mnd siden fødsel og det er 3.gang jeg har mensen. Den kommer regelmessig, men jeg blør så UTROLIG MYE. Blør igjennom nattbind (som jeg må bruke om dagen også alikevel om jeg skifter ofte OG bruker tampong. Men greia er at jeg får så sinnsykt vondt i hodet. Kan det være fordi jeg mister så mye blod? Jeg tar jerntabletter. Og mat og drikke gjør ikke hodepinen bedre. Tar smertestillende men det funker ikke. Og så kan jeg ikke trappe i meg så mye heller siden jeg er alene med jenta mi. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Er du helt sikker på at det er mensen du har? Det kan ikke være infeksjon, problemer med hinnerester, dårlig sårtilheling, eller noe slikt? Har livmoren trukket seg skikkelig sammen? Ville tatt en tur til legen, jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Og ja, hodepinen kan godt være en konsekvens av stort blodtap. Selv om du har jern, kan det ta lang tid å bygge opp lagrene, og noen har dårilg jernbindingskapasitet i tillegg. Gå til legen.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Aldri tenkt på at det kan være noe anna enn mensen egentlig. Det har kommet så regelmessig. Da får jeg ringe legen da. Er veldig mørkt blod. Legen har sagt før at livmoren har trukket seg bra sammen men får ringe legen og høre hva de syns jeg skal gjøre. Takk for svar iallfall. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå