Gå til innhold

er min pode veldig sein??

Anbefalte innlegg

Skrevet

h*n ville ikke rulle rundt skikkelig før h*n var 7 mnd. (er nå 7,5 mnd.)

aker seg heller ikke fremover..skubber seg kun bakover

viser heller ikke tegn til å ville opp i krabbestilling enda

er ganske bedagelig..liker å ligge å kose seg..ruller frem og tilbake og koser seg på gulvet...men veldig aktiv er h*n ikke.

har nå i det siste begynt å strekke seg mer etter ting på gulvet..ting som skuffer, pynteting, store leker å strekke seg etter er blitt mer interessant.

men h*n er veldig sterk i nakke/rygg..satt selv ved 6 måneders alder..med rett og rak rygg..har god balanse..vist h*n holder på å dette bakover eller til siden greier h*n å holde balansen og rette seg opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han høres helt normal ut. Det er store variasjoner innenfor det som er vurderes som normal utvikling.

Skrevet

Nope det er helt normalt. Ikke sammenligne deg med andre, og IALLEFALL ikke her inne!!! Jenta mi er treg. Hun krabbet da hun var 9 mnd, satt seg opp selv da hun var 10 mnd, gikk rundt ting da hun var 1 år, og gikk ikke selv før hun var 17 mnd. Treg, men helt normal. En gutt på barselgruppa mi gikk da han var 5 mnd.. Jepp, FEM mnd. Var helt sprøtt å se den lille kroppen gå når de andre babyene såvidt rulla..

Skrevet

takk for svar:)

jeg er bare så redd for at h*n skal vere veldig sein..og mest redd for kommentarer fra andre.."kryper h*n ikke enda?" dere må jo øve med h*n..

dette er litt frustrerende og har ødelagt endel av babytiden vår desverre:(

jeg er nesten redd for å få flere barn..først var det problemer med ammingen..melken kom aldri...det haglet inn med kommentarer og synspunkter da også..så nå er det at mini er for sein med ting..jeg føler meg totalt mislykket...det eneste jeg gjør om dagene er å ligge på gulvet og stmulere lille gullet mitt til å rulle rundt og komme seg fremover..har felt en tåre mang en gang og føler at jeg ikke strekker til som mor...det har vert en hard tid

Skrevet

Ikke se hva som er normalen her inne på din baby,for her går og snakker babyene lenge før babyer i det virkelige liv!

Min første baby krabbet ikke før hun var 11 mnd, mens min sønn krabbet når han var 9 mnd, med henne hadde jeg mest tid til stimulanse men allikevel ble hun senest.

Alle barn er forskjellige og utviklingen skjer i rykk og napp...tenker ikke no mer på det jeg:)

Skrevet

Du trenger ikke å bekymre deg :) Noen babyer krabber tidlig, andre seint. Din høres helt normal ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...