Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 ...og der bak han kom dama hans.. med DEN magen...høygravid og sprekkeferdig....kjente meg heilt ferdig eg og då.. E jo mange år siden eg og han va sammen. Faktisk 7 år siden! Men han va ikkje no snill i det heile tatt og då e det så urettferdig at han som ødela meg ska få lov å få ein familie....og eg får det ikkje te........dåkker veit vel akkurat ka følelse eg snakke om...har jo ingenting med sjalusi å gjør...bare den enorme, fremtredende følelser av totalt frustrasjon...!! DET E SÅ URETTFERDIIG!!!!!! Godt hende eg e ei bitter egoitstisk hurpe akkurat om detta, men det drite eg i. Håpe inderlig for hennas del at han har forandra seg..for ikkje å snakke om baby'en derras som komme any day now....Off.... Sa det te han da, for noen år siden.. "Gud forby! at du noen gang gjør det samma mot noen andre som du gjorde mot meg!" Greit eg har da ikkje vært mors beste barn o.s.v. men eg har da ikkje brutt et menneske så langt ned at det ikkje virke som ein vei opp igjen..... .....det e bare så urettferdig........
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Skjønner veldig godt din frustrasjon!! Kan ikke gjøre så mye annet enn å gi deg en trøsteklem!! Å krysse fingrene for at det klaffer for dere snart! Lykke til!
Musemor med tre søte små Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Stakkars, ikke noe morsomt det der. Sender deg stor trøste klem, og håper det klaffer for dere snart. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå