Gå til innhold

hihi sikkert tidenes spm, men likevel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

suger dere partneren ofte? Jeg har ingen problemer med det egentlig, men jeg er så usikker på om jeg gjør det riktig.. og hvordan skal jeg få han til å gå, kun ved å suge da? Må holde på en liten evighet da eller? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette spm synes jeg du kan ta opp på et annet forum.

Skrevet

Spør ham... det er individuelt hvordan menn liker det... Han vet det best selv... Spør mens du gjør det, liker du at jeg gjør sånn? Er dette bedre? Hvordan vil du at jeg skal gjøre det? Hardere eller mykere? Spør i vei, så får du riktig svar!

Skrevet

Det er jo nettopp dette anonymforumet er til for number1...

Du kan dra sensuren din et annet sted, du!

Skrevet

Jeg suger ikke direkte. Ikke slik jeg suger på et sugerør;)

Lek deg med penis, og bruk tungen og hendene dine i tillegg. slikk og ta på både pungen og penis, kanskje ta noen fingre og massere litt bakover mot anus. Rotere tungen litt rundt penishodet. Hold hånden rundt penis nederst og gjør runkeøvelser, mens du bruker tunge og munn på peishodet. Ja, gjør mange forskjellige ting. Du hører fort hva mannen liker best;) Da bruker du det, men ikke hele tiden. Pirre ham litt;)

Skrevet

-Det er viktig å bruke masse, masse spytt. Jo våtere jo bedre! Før du suger han, "jobb" litt med tungen i munnen din så du setter i gang produksjonen.

-Begynn forsiktig, slikk litt, ert han. Det kan bli mye om du begynner rett på, fullt kjør.

-prøv deg frem, bruk hendene, og munnen på forskjellige måter.

-Husk at tuppen er tusen ganger mer følsom enn rota, for nerveendene er mer konsentrerte der. Det kan bli mye om du kun fokuserer deg om tuppen, men når du skal få han til å komme og har holdt på litt er det området å fokusere på.

-mange menn elsker å bli slikket på ballene, og gjerne bak ballene!

-Se på han innimellom med kåte blikk

-På slutten er det nok runkingen som må til for at han skal komme, men bruk tungen for å gjøre det vått og deilig!

-Finn ut hva han liker med å spørre han, og gjør det litt, gjør litt annet innimellom, så går du tilbake til det. Øk etterhvert i både hurtighet og kraft. Ikke vær redd for å ta i for hardt.

-La han gjerne onanere foran deg, og studer hvordan han behandler kuken sin. Etterlign det

-Elsk å suge han! om han ser at du liker det er det himmelen for han. Det er tross alt de to tingene han er mest glad i, sammen. deg og kuken hans!

-Ikke spytt ut! I alle fall så han ser det. Om du ikke svelger, så ha et håndkle tilgjengelig så du enten kan la han komme på magen sin, så tørker du det vekk, eller så bruker du håndkleet til å tørke rundt munnen din og diskre spytte det ut i hånkleet. Noen har sperm som smaker vondt, da er det ikke kult å få det imunnen, men det er de sjeldneste.

-Øvelse gjør mester!

Lykke til fra ei som kunne deltatt i norske talenter med suging!

-

Skrevet

Det er veldig forskjellig fra mann til mann hvor mye som skal til før det kommer for han. Noen tar det litt tid med, så det som er viktig er å være i en komfortabel stilling. Jeg synes det er best om han sitter på sengekanten, eller står for eksempel og du sitter på kne foran han med en pute under knærne. da har du begge hender fri, og du kan veksle hender.

Skrevet

Tolk denne på den måten dere vil, men jeg klarer ikke å suge kjærestens så lenge, fordi han har så stort penishode. Redd for å brekke meg og spy:p Så jeg bruker mye tunge og runking samtidig.. han elsker også at jeg suger ballene hans... Finn det som passer dere..Good luck

Skrevet

Amen!, 12.42 ;)

Gubben min liker at jeg tar så mye kuk jeg klarer i munnen og lager vakuum, samtidig som jeg beveger meg litt frem og tilbake. Kombinerer jeg det med litt ballekos kommer han på et lite minutt ;)

Skrevet

Suger vel bortimot her gang:-)Noen ganger litt i begynnelsen,og nesten alltid på slutten.Tror han liker bedre å komme der,enn når huan knuller meg;o)

Jeg tar et tak rundt pikken,og runker samtidig som jeg suger.Når jeg blir sliten i kjevene,slikker jeg litt med tungen på og rundt hodet,og da pleier det ikke å ta lange tiden:-)

Skrevet

Har aldri gått for gubben min mens noen har sugd han. Har bestandig fått så mye skryt fra tidligere partnere om akkurat det der, men samboeren min kommer altså ikke når jeg suger han, å det syns jeg er kjempe synd, for har jo så lyst at han skal oppleve det.

Han sier det er helt himmelsk når jeg gjør det, men han får liksom ikke til å komme. Blir for intenst og følsomt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til:(

En ting til er at han ikke barberer seg, å jeg får meg ikke til å spørre han om det heller,for han har aldr gjort det. Er liksom ikke noe særlig med munnen full av hårslikker og suger ballene hans. Tips mottas med takk:)

Skrevet

Hva med å prøve å ronke han helt til "the point of no return" og la han komme i munnen din?

Skrevet

hehe....få han til og komme heter det, ikke gå!

Kil han på ballene....noen liker en finger i rompa hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...