Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Har spurt dere før og spør igjen- nå begynner vi å komme nærmere jentenavnet... Er klar over at de ikke er alles smak, men vi bor i utlandet og disse navnene passer her (er ikke kjempeuvanlige). Vil dere rangere hvilke 3 dere syntes er finest? Anastasia Eugénie Sinéad Fleur Allegra Anabelle Anaïs
V.A.B Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Anastasia Allegra Fleur kjempekule navn:) Greier ikke helt bestemme meg, synes kanskje Allegra er litt finere enn Anastasia...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Å takk for hyggelig svar! Forventer nærmest å bli spist levende her inne fordi det ikke er Hedda eller Ida... Jeg syntes Fleur er så fint som mellomnavn, f.eks Anaïs Fleur eller Allegra Fleur. Syntes også Anastasia Belle er kult, og da kan vi jo kalle henne Anabelle som kallenavn- masse fluer i en smekk...
V.A.B Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Allegra Fleur var stilig! Anastasia blir litt for russisk for meg tror jeg... Annabelle er veldig classy da, samtidig som det kan være søtt:)
AO3 Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Jeg liker Anabelle, de andre er jeg mer skeptisk til. Fleur er også fint. Jeg ville unngått navnene som er vanskelige å uttale for nordmenn (jeg går ut fra at i alle fall du er norsk) - navn som Eugénie, Sinéad og Anaïs vil de fleste nordmenn ikke skjønne hvordan de skal uttale riktig hvis de leser det. Hvorfor gjøre det vanskeligere enn det det er, hvis du skjønner?
S. Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Anaïs Eugénie Sinéad Tre navn som egentlig er veldig fine, men som høres rare ut med norsk uttale. Siden du bor i utlandet er det jo bare å slå seg løs
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Anaïs uttales vel ganske lett på norsk- rett frem- Anna-is, eller? Syntes Anaïs Fleur var veldig fint. Min kusine som er halvt irsk heter Sinéad. Hun får kjempemange komplimenter for navnet sitt (bor i Norge). Syntes Eugénie uttalt engelsk youGEnie er veldig fint også.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Eugene= judjin? Grunnen til 1.plassen er at bestemor heter Eugenie, og uttales æusjenie. Anais= Ané på norsk? Annabelle
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 Jeg stemmer for Anastasia eller kanskje Anabelle
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 Anaïs uttales ikke Ané, men Anna-is (som nevnt over) på norsk. Eugénie uttales ausjeniii på norsk og judsjini på engelsk... Takk for mange svar uansett.. Fler?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #15 Skrevet 14. juli 2009 Vilde-Mathilde er og blir på toppen hos meg...
Solskinnsjenta Skrevet 14. juli 2009 #16 Skrevet 14. juli 2009 Sinéad Anaïs Fleur Allegra blir for likt allegro (musikkuttrykk) Ellers syns jeg egentlig at alle var fine navn (Ville kanskje droppet Anonym fra listen da hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå