hippimamma Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 hvordan blir babyen påvirket dersom man er forkjølet? hun har vært veldig livlig og aktiv til alle døgnets tider før men for 2 dager siden når jeg ble forkjølet har hun dabbet skikkelig av og viser meg lite at hun fortsatt bor der inne. Vet at babyen snur seg og slik at jeg ikke alltid skal kjenne henne. men blir litt urolig iogmed at hun var så aktiv før jeg ble syk. skal til legen i morgen så får nok håpe og høre hjertet hennes fremdeles. :-) dersom noen lurte så er jeg i uke 25.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Jeg ble syk helt i slutten av uke 24, og var forkjølet godt ut i uke 25. Jeg merket det samme som deg, på min første sykedag vurderte jeg faktisk å ringe føden fordi jeg kjente så lite liv. De to-tre første dagene var stille og rolige inne i magen, men med en gang den verste forkjølelsen gikk over var det tilbake til full rulle inni der. Babyen i magen skal egentlig ikke bli påvirket av en vanlig forkjølelse i det hele tatt, men jeg har konkludert med at de merker mer enn vi tror, og skjønner at mamma trenger en liiten pause ;-) Bare husk å være forsiktig med hvilke medisiner du tar. Bruk Paracet, ikke Ibux. God bedring!
hippimamma Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 kjøpte nesten halve apoteket igår, fikk med meg paracet nesespray som jeg kunne bruke som gravid og sugetabletter + sprit servietter ++ :-) Håper bare å bli kvitt forkjølelsen fort, så jeg kan dra på ferie på fredag. skal heldigvis til legen imorra som sagt så håper å høre lille jenta mi da :-) Tror nok at hun merker mer enn vi aner ja. heldige er dem som ikke blir sommer forkjølte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå