Gå til innhold

skuffa :,(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt : Kjæresten min bedro meg for 2 år siden. Var ikke utro, men var på god vei siden han sendte intime meldinger ol med ei venninne av han. Etter det har jeg selvfølelig hatt problemer med å stole på han. Han lovte å være 110% åpen om alt slik at jeg skulle føle at han var til å stole på igjen. Diverse småting har skjedd siden det slik at jeg fortsatt ikke klarer å stole 100% på han.

I går satt han å tastet intenst på pc'en, og jeg spurte hvem han skrev til. (Noe jeg ofte gjør, og han pleier å svare fort hvem det er til) Da ble han plustselig irritert og slang tilbake "hvordan det"?! Så sa jeg at jeg bare lurte, siden det virket som han skrev et langt brev.. han sa at han skrev en morsom historie på en nettside han henger mye på, sammen med kompisen sin.

Jeg skjønte at det var noe rart på måten han snakket på, så idag gikk jeg inn på denne nettsida (som jeg ikke har tilgang på, så jeg brukte hans passord). Og her finner jeg en rekke sexhistorier postet av han. Han skryter av at han plukka opp ei dame her og ei dame der, at han ble ferska av faren til ei jente han knulla, at de satte flekker i sofaen til foreldrene til kjæresten da han fikk en BJ ol.. jeg ble kjempelei meg :( Vet at han bare vil skryte til venner på denne nettsida, men det er ikke noe hyggelig å lese at han skryter av alle damene han har hatt.. og ingen episoder med MEG var tydeligvis verdt å skryte av :( Jaja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hørtes enormt umoden ut, en liten fjortis som har behov for å skryte av sexopplevelsene sine. Haha og han syns han er kul som ble ferska av faren til ei jente han knulla, at de satte flekker i sofaen til foreldrene til kjæresten da han fikk en BJ. For en dust!

Skrevet

Hvor gammel er denne fyren din??

Skrevet

Barnslig ja, fy faen! Alle nye medlemmer måtte visst skrive 5 flaue historier.. jævlig rart at alt han kunne komme på var sexhistorier. Tydelig hva han går å tenker på om dagen - sex med andre damer.

Hadde dere blitt sure for dette??

hi

Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt det på noen måte, nei!

Skrevet

heldigvis så har samboeren min vokst fra det stadiet for leeeenge sia ;) Men hadde han funnet en slik nettside hadde vi sikkert hatt det gøy med å legge ut historier som var helt VILLE bare for moro skyld. Men SAMMEN. Det er forskjellen vil jeg tro. Min samboer inkluderer meg i så og si alt han driver med, og jeg han i alt det jeg driver med. Så vi går aldri med hemligheter og slikt. Deilig:)

Så nettstedet og historiene i seg selv ville jeg bare ledd av, emn konteksten ville ejg reagert krafttig på!

Skrevet

Ikke for å være ekkel med deg, men er du sikker på at de ikke er sanne?

Jeg hadde heller ikke godtatt det heller, men er jo veldig sårt når noe slikt skjer i forhold med barn.

Har hele tiden sagt til min mann at jeg ikke synes vi skal bare være sammen for barna sin del. Er ikke foreldrene lykkelig sammen, så gjenspeiler jo det forholdet og miljøet hjemme. Trur da det er bedre at mamma og pappa bor fra hverandre.

Du trenger ikke å måtte finne deg i all slags nedverdigende ting. Han er ikke den eneste mannen her i verden. Vi tillater oss alt for mye, fordi man er jo glad i han og han er far til barna mine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...