Gjest Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 dytter siden jeg er spent på det selv- synes min på 15 mnd er småspist. Hva spiser din i løpet av en dag da?
Ksenia & Anjem Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Brødskiver, grøt, yoghurt, middag som vi spiser. har en på 17 mnd
Gemini7 Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Jenta mi har STOR matlyst, men er likevel bare normalvektig. Hun pleier å spise 2 brødskiver til frokost, med prim, leverpostei, ost el.l. Og 125 ml melk (før frokost) pluss vann eller babyjuice. Til lunsj to skiver igjen eller en skive pluss masse frukt i biter (ananas, eple, banan), hun er også vanvittig glad i tomater:) Middag er hun ik så glad i lenger, menp pleier å spise ca et glass m barnemat, eller et halvt glass og så fyller hun på m smaker av vår middag (liker den bedre, men det blir egentlig for sent ift hennes "timeplan"). babyjuice/-saft 8uten sukker) eller vann til. Til kvelds atter to brødskiver eller en skive og yoghurt/frukt, melk til. Litt lite variert m så mye brød føler jeg, men hun nekter å spise grøt mer. Prøver derfor å gi henne mye frukt og grønnsaker å knaske på for å variere, og knekkebrød. Noen ganger får hun havre fras med biola i stedet for brød til kvelds eller frokost.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Snuppa som ble 1 år tidlig i mai spiser stort sett det samme som Gemini7 sitt barn. Eneste forskjellen er at hun bare spiser 1 skive til lunsj og kvelds. Hun får også 200 ml. melk til kvelds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå