TøffiTrynet☠ Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Eller tenker du på dobbelt-navn? Gabriel Elias var det første som slo meg. To gamle bibelske navn med lang tradisjon her i Norge. Ellers så har vi f.eks: Gabriel Johannes Gabriel Andreas Gabriel André Jon Gabriel Ole Gabriel Olav Gabriel Lykke til!
radio Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Hannah og Gabriel. Det var det første som slo meg. Hvis du leter etter jentenavn da
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Jeg kjenner 2 par søsken som heter Noah og Gabriel!
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Det var dobbeltnavn jeg tenkte på ja:).Vi venter en liten gutt:)). Et lite spørsmål: Vis vi f.eks kaller gutten Jon Gabriel,går det an å da kalle barnet bare Gabriel til daglig,eller må det være enten bare Jon eller Jon Gabriel?? Det er fryktelig vanskelig å bli enig med gubben om navn..Og jeg liker sånn navnet Gabriel,sukk..Usikker på om han virkelig liker navnet,hørtes ikke slik ut.. Han ønsker å kalle opp gutten etter faren sin,et navn som likner..Han hette Jonny.Det er ikke et navn som jeg ville kalt gutten! Jeg tenker at det kaaansje er derfor han er så sta,pga at han har satt seg inn i hodet at han vil kalle gutten etter faren! Og Jon ligner jo på Jonny..Og jeg tenkte kanske vis vi kaller han for Jon Gabriel får jo begge viljen sin..Men jeg liker ikke navnet Jon så godt at jeg hadde villet si bare Jon til daglig!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Hva med Gabriel Johan da? Da får jo du viljen din og så blir det jo en slags oppkalling med Jonny/ Johan!
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Jon Gabriel fungerer helt fint, litt stilkrasj, men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå