Gå til innhold

Veldig synlige blodårer...merkelig, og litt ekkelt...farlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig fikk jeg veldi synlige blodårer både på magen og puppene...kjemperart... noen som vet om det er normalt???

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Det har jeg også, spesielt på magen! De blir enda mer synlige hvis jeg masserer magen, smører meg inn med hudkrem osv. Helt rart! Jeg spurte mammaen min om det, og hun sa at det sikkert er fordi huden blir strukket og derfor tynnere, så da ser vi mye lettere gjennom den. Jeg syns det hørtes logisk ut, i hvert fall :-)

Skrevet

takk for svar :-)

Ja, det er jo logisk det du skriver...og sikkert riktig. Uansett...ganske rart og ekkelt og se det så tydelig :-S tenker liksom hva skjer når huden strekker seg enda mer...

Skrevet

Jeg har lest at det er veldig vanlig at blodårene blir mer synlig og sprekker lettere (de fine kapillærårene) under graviditet. jeg tror de synes bedre på meg også, på puppene.

Gjest lillemamsi
Skrevet

sånn er det her også. huden blir tynnere siden den blir strekkt, og blodårene er større siden vi har økt blodvolum i kroppen. Er flott at vi har ekstra blodtilførsel i huden både på magen og på brystene, pga det hjelper mot strekkmerker.

Skrevet

Oi, kan det ha noe med ansiktet å gjøre også? Jeg har hatt hudproblemer i ca 1,5 år, og har plutselig INGEN kviser! Nada! *bank i bordet* så de ikke kommer igjen. Det er jo så herlig å være så fin i huden:0)))))

Gjest lillemamsi
Skrevet

aha , det kan være tigerpote! Blod er bra vettu =) kanskje du skulle tatt jerntabletter selv om du ikke er gravid også? (vet ikke om du gjør det nå da men anyway)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...