Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har ei lita tulle på 1 mnd, og hun pleier ikke å sove så lenge om gangen. Men nå har hun sovet siden rundt 8. Våknet nettopp og fikk litt melk (mye mindre enn vanlig), og nå sovna hun igjen. Jeg har influensa, og har tatt paraceter. Lurer på om det kanskje kan ha kommet i melken hennes og gjort henne trøtt?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Pleier hun ikke å sove om natten da?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Det skal være helt trygt å ta paracet selv om du ammer. Dette har jeg gjort mange ganger slev uten at ungene har blitt noe påvirket av det. Om det skulle være at hun sover litt lengre fordi du har tatt paracet, er det ikke farlig. Det er jo paracet man skal gi til så små om de har feber/smerter også, men da som stikkpiller eller flytende.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Søvnmønsteret hennes er nok ikke satt ennå, så det er helt normalt at de sover masse en dag.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Ok Takk for svar! Joda, hun sover om natten, men da sovner hun fra rundt 10-11 om kvelden. Aldri fra klokken 8. Derfor jeg lurte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå