Gå til innhold

Dattera mi har nå sovet i flere timer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita tulle på 1 mnd, og hun pleier ikke å sove så lenge om gangen. Men nå har hun sovet siden rundt 8. Våknet nettopp og fikk litt melk (mye mindre enn vanlig), og nå sovna hun igjen.

Jeg har influensa, og har tatt paraceter. Lurer på om det kanskje kan ha kommet i melken hennes og gjort henne trøtt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier hun ikke å sove om natten da?

Skrevet

Det skal være helt trygt å ta paracet selv om du ammer. Dette har jeg gjort mange ganger slev uten at ungene har blitt noe påvirket av det. Om det skulle være at hun sover litt lengre fordi du har tatt paracet, er det ikke farlig. Det er jo paracet man skal gi til så små om de har feber/smerter også, men da som stikkpiller eller flytende.

Skrevet

Søvnmønsteret hennes er nok ikke satt ennå, så det er helt normalt at de sover masse en dag.

Skrevet

Ok :) Takk for svar!

Joda, hun sover om natten, men da sovner hun fra rundt 10-11 om kvelden. Aldri fra klokken 8. Derfor jeg lurte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...