Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags abonnement har dere? Og hva bruker dere iPhone`n mest til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iTalk medium.

Bruker den til alt i grunnen...selvsagt sms og tlf, men også handlelapper, kalender, spill, huskelapper osv osv osv.

Skrevet

Har iTalk Large, bruker den til spill, surfing, mail, kalender, huskelapper, underholdning til ungene, nettsurfing, musikkavspilling, lys når det er mørkt, vekkerklokke, lagringsplass, trådløs mus (presentasjoner) ta med dokumenter om jeg har behov, briefe med, leke med, leve med;)

Jeg elsker iPhonen min og bruker den til alt den kan brukes til.

Mest går det i musikk, sms, telefoni, mail og Facebook eller EBuddy dog.

Skrevet

Jeg har italk large og bruker den til det samme som tillab, datteren min på 2,5 bruker også tlf til å spille barnespill med. Hun har blant annet et staveprogram der hun lærer små ord på engelsk.

iPhone kan brukes til alt!

Skrevet

Hva er forskjell på iTalk medium og iTalk large? Hva koster det i mnd?

Og har noen hvit? Blir den fort møkkete?

Skrevet

Vi har to iPhoner per nå (har en ekstra pga jobbtelefon)- men jeg gidder rett og slett ikke bruke den som mobil...Den er bra å surfe på nettet med hvis man er ute, eller høre musikk osv- men som mobil synes jeg den er crap!!! Spes å skrive SMS- da skal du helst ha god tid, for det går saaaakte pga det teite "tastaturet". Ordboka er ikke-eksisterende (les; elendig), så man må skrive alle ordene fullt ut. Ikke synes jeg den er god å snakke i heller- den er jo så bred...Bare en liten advarsel fra meg, men såklart smaken er som baken osv;)

Skrevet

Jeg er uenig med deg, jeg synes det går like raskt å skrive sms med iPhone som det gjorde med mine Sony Ericssoner, LG, Nokia og andre telefoner. Jeg har byttet telefon ca hvert år siden jeg fikk min første mobil på ungdomsskolen, så jeg har hatt en del telefoner.

Dog er det uvant til å begynne med men det finnes også en aplikasjon som lærer deg hvordan du kan skrive raskt og effektivt og den har gjort mye for meg. Den nye funksjonen som kom i oppdateringen hvor du får større tastatur ved å snu telefonen gjør jo også sitt.

Synes den er god å ringe med også, og den fungerer i tillegg bra sammen med både bluetooth handsfree og den handsfree som følger med i boksen.

Skrevet

Signerer tillab. Det er en vanesak å lære seg å skrive sms med den, men nå går det unna som bare det;-)

Glemte jo å si at jeg bruker den som ipod også. Helt genialt å ha telefon og ipod i ett.

Skrevet

Ja, altså, jeg har hatt iPhone lenge (fikk den før den ble vanlig her i Norge)- og har brukt tastaturet mye ved nettsurfing. Men selv om du snur på den og det blir større, hjelper ikke det så mye synes jeg på selve "skrivekomforten" om jeg skal kalle det det..Synes tastene er ekle pga touch-screenen, og jeg treffer ofte feil bokstav- savner de gode, gamle (treffsikre) knottene på vanlige mobiler..Men det er som sagt MIN mening, vet jo at den er veldig poppis for tida;)

Skrevet

Jeg har den ikke fordi den er "poppis" som du sier, men fordi den er genial og kan brukes til alt:-)

Er enig ang. tastene men syns likevel det er en vanesak og jeg syns det går helt greit å skrive mld:-)

Skrevet

Smaken er som baken osv, selv foretrekker jeg vanlig mobil til å ringe med/ skrive sms- og så har jeg en lett og tynn iPod Touch i tillegg- til alt det andre (den har jo så og si alle de samme funksjonene som iPhonen bortsett fra selve telefondelen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...