Gå til innhold

Operasjonssår som spriker, tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har operert under armene, og såret på den ene siden spriker litt.

Jeg hater å bruke sportstape både fordi det gnager litt, og fordi det blir så limete og støvete, og jeg føler det er uhygienisk.

 

Finnes det noe annet å bruke, eller må jeg bare bite i det sure eplet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søsteren min bruker "strips" på slikt... Aner ikke hva det er da, siden hun aldri har "stripset" meg (hun er sykepleier), men vet at hun har gjort det på andre i familien :)

 

Har du spurt på apoteket om de har noen tips?

Skrevet

Nei jeg har ikke spurt, jeg har bare gått ut i fra at sportstape var tingen:-)

 

Men strips ja, kanskje jeg kan bruke det. Får ta meg en tur på apoteket i morgen. Takk for tips, Lykke! :-)

Skrevet

Strips er genialt, brukte det en gang i stedet for å sy!

Skrevet

Ok såpass ja. Da blir det strips på meg imorgen! Takk begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...