Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Så var det tid for en tur til usa igjen, gjennom sikkerhetskontrollen i usa måtte jeg ha eksta screening pga mme. Først ble alle tingene ransaket, også meg. (Med klar bare klapping utenpå) Så skulle min gutt på 10 mnd sjekkes, og da var det jeg fikk meg månedes latter.... jeg måtte vente i det vide og det brede for en kvinne kunne ikke ransake han må skjønne! Flott land, men mye rart.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Det hadde vel vært galt om det var omvendt også. Noen blir aldri fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 hihi, ja det er litt små tussete over there. Alt blir tatt til det ekstreme.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 God historie, de tar dette med seksualitet vedlig alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Alle elsker å kritisere USA. USA er blitt landet alle elsker å hate. Imens skal alle se amerikanske filmer, ha amerikanske klær, og høre på amerikansk musikk. Og det morsomme er jo at de fleste som kritiserer og hater USA, og snakker stygt om landet, aldri har satt sine bein innenfor amerikanske grenser. Men de vil jo gjerne dra dit en dag!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Seksualitet skal vi ta med en klype salt. Spesielt på flyplasser. Er det ikke greit at de ikke har en nedre aldersgrense, da? Så slipper de å ha innviklede regler for det også. Synes dette var helt ok jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Lurer på hvordan de sjekker nordmenn og barna deres i Columbia.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 He he, jeg husker vi hørte så mye rart om den sikkerhetskontrollen. Fikk vite hva vi skulle si dersom vi ble spurt om noe og sånn. Men da jeg gikk gjennom var det bare "hei" og gå videre (+ papirarbeidet og fingeravtrykket). Ikke akkurat det jeg forestilte meg! Det er jo greit på en måte at de følger prinsippene sine så fast, sikkerhetskontrollen kan ikke gå etter skjønn, da bærer det over alle hauger. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Enkelte elsker å hate usa ja, og dette er vel noe som kunne skjedd hvor som helst. Jeg har reist mye til usa, og ofte via heathrow, hvor de ikke akkurat sitter og sover i sikkerhetskontrollen heller. Der jeg har hatt problemer har faktisk utelukkende vært på gardermoen. Der har vi blitt kroppsvisitert, sett gjennom vesker, og fratatt væske. Aldri ellers. Ikke minst er de høflige i usa, du er heldig i norge hvis du treffer en høftlig sikkerhetsvakt:p
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Har bodd mange år i USA, og savner det. reist mye fra USA til Norge, og sikkerhetskontrollene er jo litt spesielle noen ganger. Mine små har flere ganger blitt strippet av bleien for og 'sjekke' at ingenting var smuglet i den. Ho-ho! men ,der blir jo rettsak ut av den misnte ting, så de kan jo ikke annet enn og være forsiktige med slike ting. Better safe than sorry... 100% sikkert at man elsker og hate USA. Spesiellt her i Norge. Man kal gjerne ha alle designer klærne, skoene, solbrillene, vesker/bagger, musikk, filmer ++++, men vi ler og håner de og synes de er 'latterlige'. Norwegians think their shit don't stink, don't they!? LOL! (PS Jeg er norsk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå