Meg og gutten min Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 jeg har min egen babywatcher, er 12 uker i dag, men finner ikke hjertelyden.... Har dere noen forslag til hvordan man best finner den???
Gjest eelis+guttespire Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 12 uker kan være for tidlig. Let heeelt nede med trusekanten når du ligger, over hele området. Ta deg god tid. Lykke til :-)
ღMorgenSolღ Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Jeg spørte legen om de gikk an å høre når jeg var der da jeg var 12+5 men hun sa at den var veldig vanskelig å finne men vis jeg venta til ca uke 15 så kunne jeg finne den..
ellybelly Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 jeg klarte ikke å finne noe hjertelyd før uke 15, eller det vil si, jeg er jo ikke sikker på om det er det jeg hører nå heller! Har hørt at det skal høres ut som "galoppering", men jeg hører det svakt og litt treigt. Ikke noe raskere enn mitt eget hjerte. Kan jo hende jeg hører noe helt annet! Hadde vært betryggende og ha hørt hjertet til den lille tydelig da man ikke kan kjenne noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå