Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Vogn, bil-stol (Røhmer),baby bjørn vippestolt, seng, dyner masse leker og bitte litt rosa klær... Mangler: Baby-call stellebord ull-klær klær generellt pose til bil-stolen Hmmm, mangler jeg mer tro? (Litt tidlig ute, men tenker at da blir det ikke så dyrt på en gang )
Gumman :-) Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Det er vel litt forskjellig hva folk føler de har behov for, men her er noe av det som står på min innkjøpsliste: - korthåret lammeskinn - stelleveske - sengesett - vognpose - helsetepper/babytepper - håndklær med hette (jeg synes dette er veldig praktisk, andre synes det er tull) - myke vaskekluter, evt tøybleier - ammepute - lekegrind (har hund, ellers hadde jeg nok ikke kjøpt det)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2009 Takk for tips Har forresten også vognpose og ammepute, men trenger : stelleveske myggnett regntrekk korthåret lammeskinn håndklær og disse mye vaskeklutene og tøybleiene... sengesett Har gitt bort og solgt alt etter de andre to, var egentlig ganske ferdig med barn, men...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 Har også sprinkelseng men trenger sengekantbeskytter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå