Mammaen til Jesper Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Hei! Her kommer enda et ferie-spørsmål :-) Vi skal til Praha om noen uker med gutten vår på 10 mnd. Lurer på om noen av dere har noen smarte tips å komme med? - Hvordan er det med babymat der nede? (middagsglass, grøt osv..) - Og bleier? - Noe spesielt vi må tenke på? - Hva bør vi få med oss i byen? Har dere noen tips til en flyreise med en litt aktiv gutt?
Gjest Orkideen Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Dette lurer jeg også på. Jeg reiser til Praha om 13 dager med min datter på 16 mnd. * Men jeg anbefaler deg å kjøpe noen nye leker som kan aktivere barnet ditt på flyet. * Jeg skal ta med bleier hjemmefra. Ønsker deg en god tur :-)
Mammaen til Jesper Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2009 Takk Noen flere? *dytter*
1 Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Henger meg på denne:) Skal med 1åringen til Praha om 3 uker. Har vært der en gang uten barn, og gatene består omtrent bare av brostein, så greit å ha med en god og stødig vogn. Og bilstol dersom man skal ta taxi til/fra flyplassen. Tar ellers med alt av mat og bleier, selv om det nok ikke hadde vært noe problem å kjøpt det i Praha. Dersom man vil shoppe på en barnevennlig plass, vil jeg anbefale kjøpesenteret Tesco. Vet ikke om det er ett eller flere av disse, men det vi var på sist var digert. Kjekt å ha alt samlet på en plass når en skal ha med et lite barn synes nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå