Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Skal dere være lenger i Hellas? Hvordan går det med morgen trimmingen? Jeg var på min andre tur idag, som du ser i annen tråd, og følte det gikk bedre, selv om jeg hadde brukt omtrent like lang tid.. I morgen får jeg ikke trenet om morgenen, men på onsdag er det på ann igjen. Gleder meg allerede:) Og det beste av alt er at jeg gjør dette alene, har ikke avtale med noen, så er liksom ikke avhengig av noen heller..
metaMORfose Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Vi skal være en uke til i varmen, og det er helt fint. Svigers kom ned i går, og i morgen skal jeg og svigermor på spa. Det blir herlig. Morgenaktiviteten går kjempeflott, det er veldig deilig å komme seg ut tidlig. Jeg er en morgenperson og det hjelper nok. Dessuten lengter jeg etter å komme i form igjen, selv om overskuddet mitt er ganske bra. Livet som 3-barns-mor er ikke så slitsomt som jeg trodde, alt handler om logistikk og godt humør. Så bra at du er i gang, jeg ville ikke fokusert så mye på tider, fokuser på hvordan du føler deg og hva det faktisk gir deg. Det blir som å telle kiloer ved slanking, det er skikkelig demotiverende. ))) Lykke til da Kokkeli-snuppa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå