Gå til innhold

MetaMorFose...

Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere være lenger i Hellas? Hvordan går det med morgen trimmingen? Jeg var på min andre tur idag, som du ser i annen tråd, og følte det gikk bedre, selv om jeg hadde brukt omtrent like lang tid.. I morgen får jeg ikke trenet om morgenen, men på onsdag er det på ann igjen. Gleder meg allerede:)

Og det beste av alt er at jeg gjør dette alene, har ikke avtale med noen, så er liksom ikke avhengig av noen heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal være en uke til i varmen, og det er helt fint. Svigers kom ned i går, og i morgen skal jeg og svigermor på spa. Det blir herlig.

Morgenaktiviteten går kjempeflott, det er veldig deilig å komme seg ut tidlig. Jeg er en morgenperson og det hjelper nok. Dessuten lengter jeg etter å komme i form igjen, selv om overskuddet mitt er ganske bra.

Livet som 3-barns-mor er ikke så slitsomt som jeg trodde, alt handler om logistikk og godt humør.

Så bra at du er i gang, jeg ville ikke fokusert så mye på tider, fokuser på hvordan du føler deg og hva det faktisk gir deg. Det blir som å telle kiloer ved slanking, det er skikkelig demotiverende. :))))

Lykke til da Kokkeli-snuppa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...