Gå til innhold

moota med storesøster&lillebror....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du snart får deg nett. Da må du ta en god oppdatering her hos oss. Er spent med å høre hvordan det går med deg!!

Håper alt står bra til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg enig i, har tenkt på henne jeg også.

Skrevet

Her er jeg!! =)

Det går supert med oss! Idag har barna vært veldig slitsomme, men det er vel noen slike dager og noen slike. De blir jo litt ivrige når de har vært ute mange dager og så inne en hel dag.

Jeg begynte å flytte 22.06. Kunne bare flytte når barna var i bhg, for x-en "hadde ikke tid" å passe dem når de var hjemme. Ble bare noen kjappe turer ned i leiligheten med ting i hans store bil.

Reiste ned lørdagen etter og da bodde jeg her. Det var hans helg og barna kom ned på søndagen. De synes tydelig at det var veldig rart, og trang litt tid før de sovnet og fant roen. VI gikk i bhg på mandagen og det likte de begge 2 =)

Vi har også gått hver dag siden da! =)

Vi har hatt litt besøk, og det virker som om begge barna har funnet seg til rette her og trives.

Jeg har sprinkelsenga til lillebror på mitt rom istedenfor storesøster i min seng. Tror det var lurt! I alle fall helt til morgenen når hun kommer inn og vekker oss begge bare for at jeg skal knytte buksa hennes i livet.

Idag fikk jeg internett, fikk parabolen inn sist tirsdag, så var en stund uten noen form for tidsfordriv og det var skikkelig kjipt!

Jeg har god dialog med x-en (så lenge det varer for han begynner å blir litt vanskelig på enkelte ting, synes det er kjipt av han, for jeg har ikke krevd bidrag)

Imorgen tidlig drar vi på ferie. Blir vekke 4-5 dager. Skal besøke noen venner av meg, som også har barn. Håper det blir greit for mine barn også =)

Ellers så er jo barna i bhg 3 dager i uka, og jeg har vært utallige turer til byen både med og uten dem for å handle inn ting til vårt nye hjem.

Vi har fått det fint her, og det kjennes både godt og rart.

Nå skal de gå i bhg neste uke og så skal de være 1 uke hos faren. Så har de 2 uker ferie hos meg. Da må vi nok finne på noe gøy =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...