Twintipp og himmelblå Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Herregud, er så sliten. Hadde feber og var dårlig en del dager før jeg fikk penicillin, men kjæra non så sliten jeg er da. Og det er 5 dager siden jeg startet på kuren. Lyst til å slutte på hele greiene jeg!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Tar jeg ikke feil er vel det en av bivirkningene. Men du er jo syk også da..... Og du, IKKE slutte på kuren, da blir det bare verre. Ta kuren helt ut!!! Lover du??? God bedring:-)
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Hva slags infeksjon har du da? Du burde jo ha blitt bedre etter 5 dager med penicillin? Kanskje du må ha en annen type?
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 He he, bare ulikt meg å være slik! Men, får vel holde ut.. uff.. he he. Jeg har halsbetennelse. Hadde feber i mange dager og var ganske sliten da jeg kom meg til lege i Norge. Symptomene på halsvondt og feberen er borte, men jeg er jo så sliten etter jeg begynte med de.
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Ok, men da virker de ihvertfall, så er nok slitenhet og tretthet bivirkning og rett og slett ettervirkning av sykdommen vil jeg anta.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2009 Sjekket felleskatalogen, men stod ikke noe der. Men, det er nok riktig som du sier. Tusen takk for svar!!)
De tre gull Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Jeg blir også veldig trøtt av penicillin... føles som om jeg tar sovetabletter.. Tror det er en vanlig bivirkning.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2009 Ok, "godt" å høre, he he. Er helt sløv jo!! *vil bli ferdig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå