Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg bruker stoppe klokke for å se hvor lang tid jeg bruker på runden. Jeg tar også akkurat samme runde. Så håper jeg at jeg etterhvert forbedrer tiden min. Jeg følte idag at idag gikk ting lettere og jeg brukte mindre tid. Men det var ikke sant så jeg på kl når jeg kom hjem. Jogget en del mer enn igår, men er ikke mange skrittene jeg klarer og jogge før det sier stopp, og jeg må gå ett stykke før jeg klarer og jogge noen skritt igjen. Det er veldig tungt, jeg føler alt rister og disser på meg, så håper ting blir mer fastere etterhvert. hehe..Er forresten ikke sikkert det kan kalles "jogging" det jeg driver med, tror ikke jeg har noe særlig høyere fart enn rask gange, og subber når bena mer da enn når jeg går. Men jeg vil trene opp kondisen min også, så må bare presse meg.. Hvordan går det med dere andre som trener og dere som også som meg tenker litt slanking inni alt..
*gruffalo* Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har gått/jogget tur i dag, og er ganske fornøyd med meg selv, hehe Må virkelig skjerpe meg nå, har vært dårlig til å trene lenge nå Så i dag kjøpte jeg meg nye joggesko, og gikk tur. Jogget også innimellom...men ble 5 og 5 minutter om gangen. Var slitsomt, phu!!! Meeen...gjør jo godt da;)
blond Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Dette høres veldig bra ut! At du følte det gikk fortere er jo tegn på at du kommer deg, runden blir som kjent mindre for hver gang man løper/går den. Løper du alene? Er det deilig å komme ut og gjøre noe for deg selv og komme bort fra hjem og barn for en stund?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2009 Ja jeg har vært alene disse to gangene. Idag hadde jeg "fri". Vil ikke begynne med og gjøre det hver dag, da går bare jeg på veggen og det detter av. Muskler trenger sin tid og bygge seg opp på. Ja intervall trening er sunt, jeg syntes det er herlig å løpe, (det lille jeg klarer), for blir ekstra sliten da, og føler da at jeg at jeg har gitt litt ekstra og blitt raskere og bedre liksom.. Hmm vet ikke helt om jeg klarte og formidle det videre riktig.. Ja jeg syntes det er deilig og være ute slik alene, jeg tenker masse, løser noen verdens problemer osv. Og har masse overskudd etterpå. Er litt spent på hvordan det skal gå imorgen tidlig. Må komme meg i seng nå så jeg får nok søvn iallefall.. I morgen skal en venninne være med, så jeg er litt spent på det. Jeg liker egentlig å gå alene, så kan jeg gå i midt tempo, jogge det jeg klarer og vil. Men nå får vi se.. Jeg liker jo veldig godt å gå tur sammen med andre altså, men akkurat som dette er litt annerledes, jeg ser på det som veldig trim for å få få god kondis og miste noen kg..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Jeg går tur 3 til 4 dager i uken, da går jeg 6 km..... ellers trener jeg corebar trening på senteret, men der er det ommerferie nå.... Stå på kokkeli!!!! Ps! Kokkeli betyr kylling på indisk...hehe:))
skorpionfruen Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Gleder meg til jeg kan skrive samme overskrift. Passe gravid og ser stjerner når jeg går opp trappa. Blir ikke avanserte turer eller jogging før dette er over. Men dere er flinke, ville bare si at jeg gleder meg til å bli en av dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå