Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Vi kjente antydning til tannen godt allerede da han var 6 uker, nå er den begynt å presse seg igjennom. Han er veldig urolig om dagene og patter som en gal på hendene sine. Hva var heter det som man kan smøre på? Er ikke apotek her jeg bor så må bestille
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 dentinox heter d. det var tidlig med å få tenner gitt,stakkars liten. lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Takk for det, skal løpe på butikken imorgen å bestille Ja syns også det, håper det er bare den ene som kommer og at de andre lar vente på seg. Er bare tuppen av tannen som er kommen opp til nå. Vet ikke hvor lang tid de vanligvis bruker på å komme helt fram.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 var samme med vår pode. Begynte ved 2 mndrs alder, og når han var 3 mndr hadde han 3 tenner med fjerde på vei nå er han året og har alle 8 fortenner og alle fire premolarer. Hei som det går i bakkene Hehe, morsom historie fra første gang vi brukte dentonix: Poden ble brisen Han satt på armen min og begynte å fnise ut mot lufta. Første skikkelige latteren Men det er ikke fralig altså
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Bare sjekk med helsesøster at det er greit å få tann så tidlig, noe jeg vil tro det er.. har ei venninne som fødte en datter med en tann, og da valgte de å trekke den på sykehuset.. grunnen var vist at gommen ikke er klar for å holde på en tann, og at den kunne løsne.. men etter 8 uker er det kanskje en annen sak )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå