Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Har i 4 dager brukt cosylan. En hostesaft som jeg fikk av legen som skulle være veldig effektiv, men den virker ikke. Noen som har tips til meg? Legen lyttet og tok masse prøver av meg så regner ikke med at jeg har lungebetennelse, men nå begynner jeg å bli veldig lei. Har snart gått slik å hostet i 2 uker nå.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Hvis cosylan ikke virker er det noe galt;) Den virker alltid! Enten har du ikke tørrhoste, eller så bør du kanskje sjekkes mer. Skulle ha virket etter 4 dager.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Har litt slim i lungene på morgenen, men det er ikke så mye.. Mest går jeg rundt og hoster til jeg nesten spyr. Har tatt 3-4 doser på 7-8 ml hver gang. Hoster kanskje litt mindre fordi halsen er ikke så sår. og så lenge jeg sitter stille å ikke gjør noe går det bra, men så fort jeg reiser meg og går to meter hoster jeg som en gal igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Ville hørt med legen igjen. Jeg har noen ganger hostet så innvollene kom opp, hehe, og cosylan virker på timen nærmest. Spurte legen om slim, det kan være fra halsen så det trenger ikke bety slimhoste. Men her er det noe som ikke stemmer. Stakkars deg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå