Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Hun og broren min var innom på en kaffe, da de var i byen og skulle ut og spise (etterpå)... Hun hadde på seg en vid, kort kjole, ikke noe jeg tenkte spes over... Men, så skulle hun leke litt med sønnen min på gulvet, der jeg hadde laget en tunnel av en stor pappeske...Så setter hun seg ned på knærne og bøyer seg inn i tunellen..Og vips, der så jeg hele dåsa, gitt! Ikke truse på idag da, tydeligvis, fnis...Hadde hun vært 16 år hadde det jo vært litt søtt på en måte, men dama er godt over 40 og ikke akkurat slank... Øh, ikke akkurat det bildet jeg ønsket å ha på netthinnen.. Jeg bare latet som ikke noe, jeg, og gikk på kjøkkenet og tok en sigg...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Da synes jeg du skulle gått ut og røyka, hvis sønnen din lekte på gulvet.
Lilli med småtrolla Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Det var det første som slo meg også.. Røyker du inne?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Jeg røyker ut av kjøkkenvinduet, men det var liksom ikke poenget her...
Super-mamma-85 Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 er da mange som røyker på kjøkkenet under vifte ol. men.. over til saken.. fy flate da vet jeg nå ikke hva jeg hadde sakt.. tror nokk jeg å hadde gått min vei uten å si noe *ler*
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Poenget ditt forsvant med den siggen. Verre å røyke inne med barn i hus, enn å vise fram dåsa si. Om du røyker ut vinduet vil likevel lukta sive inn i huset.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Jada, jada...Her skulle jeg dele en morsom historie, og så får jeg hele dib-politiet på nakken...Dere får ringe barnevernet, da...herreguuuhd
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 Jeg hang meg mer opp i at hun leker med sønnen din alene mens du tar en blås, i kort kjole uten truse. Æsj.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 Ikke bry deg om DIB politiet du ditt hus,ditt barn,dine regler
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #11 Skrevet 13. juli 2009 Jøss, så mange av moralens voktere her inne, da!! gidder ikke forklare eller forsvare meg noe mer, ha en fin kveld, dere perfekte, pripne surkjerringer!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #12 Skrevet 13. juli 2009 Var sikkert stringtruse, da. Har du forresten tenkt over at røykere lever 15 år kortere i gjennomsnittet enn ikkerøykere?
malingus Skrevet 13. juli 2009 #13 Skrevet 13. juli 2009 Snakk om å ødelegge hele poenget i historien a... Ja, politiet er ute til alle døgnets tider!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #14 Skrevet 13. juli 2009 Hihi, jeg skjønte poenget HI Og jeg driter i om du røyker inne Du får lukke øya neste gang hun bøyer seg ned i ditt nærvær:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå