Trønderbærta Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg og faren til størsta (7 år), har delt ansvar, annenhver uke, jeg er imot dette og jobber med å få henne mer...! Men nå har jeg 3 ukers ferie, jeg ga beskjed til han at uke 29-31 har jeg ferie, og da skal jeg ha henne, og spurte når han skulle ha ferie med henne (han er sykmeldt da..), men har ennå ikke hørt noe om det.! Partallsukene er hun hos meg, så hun var hos meg forrige uke, og da starter jo ferien min i hans uke... Nå får jeg mld fra han "når får jeg tilbake ....?", da mener han at han skal ha henne i ferien min..! For han skal jo ikke ha ferie..! Men hva skal jeg svare på dette da? Jeg skal jo ikke bort ennå, planen var at vi skulle kose oss mest mulig, og at vi tar dagsturer etter vær og forhold!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Jeg hadde ikke gitt meg på det, for hadde det samme med pappaen til jenta mi. Vi har annenhver helg. Her praktiserer vi 2 uker hver og mine 2 uker skal jeg ha snuppa. Og det samme får han så klart
Hva skjer'a?♂ Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Hvis jeg forstår deg rett så skal du ha henne på ferie i to av hans uker og en av dine. i tillegg har du dine ordinære uker rett før og rett etter din ferie? I så fall blir hun jo 5 uker sammenhengende hos deg? Mulig jeg missforstår, men synes 5 uker borte fra den ene er drøyt.
Trønderbærta Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 De tre ukene ferie ga jeg beskjed om som sagt i påska. Uka før (forrige uke) så spurte jeg om han skulle ha henne noe ettersom jeg tar ferie fra denne uka, men han var så opptatt, hadde henne ei time slik at hun slapp å være sammen med meg å kjede seg på jobb så lenge... Men uka etter ferien har jeg ikke hørt noe om fra han, men tror neppe han vil ha henne i to-tre uker?!?? Han har muligheter til å ha henne ekstra både før og etter, men jeg gidder ikke å mase på han for at han skal ta henne...men jeg syns det er litt dårlig av han å akkurat skulle ha henne i ferien min da..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå