Gå til innhold

JEG ER BESATT.........RETT OG SLETT FULLSTENDIG BESATT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

BESATT av mat! Har mista helt grepet her. Tenker bare på mat og jeg spiser og spiser alt mulig. Blir helt gal av tanken på å ikke få i meg nok. Det startet for et par tre mnd siden og nå er jeg bare helt gal etter alt jeg kan stappe i meg.

Har lagt på meg ganske mye (mellom 10 og 15 kilo tenker jeg). Bare nå i kveld så har jeg spist en hel ferdigpizza, fem vaffelplater med vaniljeis, krem, banan og masse sjokoladesaus og snart en pose potetgull. Jeg bare stapper innpå helt uhemmet. Magen er kjempediger og jeg må kneppe opp buksene hver kveld. Jeg har fått skikkelig masse fett rundt livet, virker som det meste har lagt seg på magen og hoftene. Jeg vokser ut av klærne mine, men på en eller annen merkelig måte så gir det meg et kick liksom. Jeg må jo være syk på en eller annen måte, men jeg syns det er deilig å bli feit! Jo mer jeg eser ut, jo bedre føler jeg meg.

Det føles vanvittig befriende å sitte og stappe innpå mat og kaker og kjenne at magen fyller seg. Jeg kaster aldri opp, bare spiser. Kan bruke laang tid for å få i meg alt, men jeg spiser alltid opp. Magesekken har nok utvidet seg, for jeg får i meg mer nå enn jeg gjorde før. Jeg kan til og med stå opp på natten og drikke vaniljesaus.

Jeg vet jo egentlig at dette ikke er bra, men jeg syns jo bare at det er fantastisk. Blir nesten opphisset av å spise store mengder. Jeg kan stå på kjøkkenet og trykke i meg to biter napoleonskake på få sekunder og føler nesten en kåthet....

Jeg bør vel søke hjelp......hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi to... desverre:(

Skrevet

Tror du trenger hjelp ja...

Skrevet

Dette høres skummelt ut, og du bør nok søke hjelp ja, for det er ikke normalt!

Er du gravid, med lyst på alt, eller bare "sulten" på mat?

Dette høres nesten ut som Alzheimer Bulimi.. Man fråtser i mat, men glemmer å spy det opp igjen.. ;)

Skrevet

hærregud for en humor på folk...

JEG ER I SJOKK.....RETT OG SLETT FULSTENDIG I SJOKK!

Skrevet

Tvangsspising kalles det, og er faktisk den vanligste formen for spiseforstyrrelse. Tror anorexi bare utgjør ca. 10%, men er gjerne den spiseforstyrrelsen som er mest synlig. Bulimikeres og fete/tvangsspiseres problemer er mer usynlige.

Det høres ut som om du skal prøve å døyve følelsene dine med mat,og kan sammenliknes med alkoholmisbruk. Følelser BLIR mat om du forstår. Har det skjedd noe spesielt i livet ditt den siste tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...