Gå til innhold

Hei hei alle dere med spire i magen :)


Gladjenta :)

Anbefalte innlegg

Da melder jeg meg inn jeg også.

Er 8 uker på vei idag, og gleder meg til å bli kjent med min 3 lille spire <3

Har to gutter fra et tidligere forhold, og nå skal min kjære få oppleve å bli pappa for første gang.

Vi er begge veldig spente, nesten så det er første gangen for meg også, er jo faktisk blitt 5 år siden sist :)

 

 

Mener bestemt jeg har fått litt mage allerede? Er det mulig?

Gleder meg veldig til å fortelle alle om det lille miraklet vi har skapt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer så mye:)

 

Skulle gjerne fortalt deg om det er mulig at du synes du har fått mage allerede, men umulig å si. Første gangen for meg. Så det er nok heller du som kan gi meg rådene:)

 

Jeg har litt mage fra før av:) hehe. gruer meg til å se om jeg blir veldig stor... jeg er ikke veldig overvektig, men litt lag med fett på kroppen er bra for vinteren. hehe:) du har vært gjennom dette før. Noen tips til hvordan holde meg sunn under graviditeten?:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :)

 

Så koseli med svar!!! *smile*

 

Tja..under begge mine forrige svangerskap la jeg på meg 20 kg, så

om jeg var så sunn vet jeg ikke, hehe..

Skal sies at jeg hadde utrolig mye vann i kroppen, og hadde fullstendig dilla på salt potetgull, så det hjalp vel ikke på ;)

Hadde også intoleranse for melk og mel, det visste jeg ikke da, så hadde mye vondt..vet ikke om det bidro noe til vektøkninga men..

 

Denne gangen skal jeg holde meg unna mest mulig salt, drikke MYE vann og prøve å ikke stresse. Frukt og grønt står på menyen, og vanlige måltider hver 3 time- helst ikke oftere men iallefall ikke sjeldnere!!! hehe..

 

Dette blir nok min siste opplevelse som gravid, så vil prøve å nyte mest mulig :)

 

Sikkert ikke dumt å prøve å gå litt turer, evt trene om man klarer det.

Selv er jeg dårlig på trening, kommer meg liksom ikke ivei, så blir nok sykkelturer og gåturer sammen med guttene mine som gjelder..

Koble treninga med kvalitetstid høres koselig ut synes jeg ;)

 

Så masse lykke til da, og håper du får en kjempefin opplevelse av dette..du har SÅÅÅÅ mye å glede deg til :) :) :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit i mars klubben!

Jeg har også nr 3 i magen. Har nok litt mer struttemage enn vanlig men er ikke så langt på vei enda, blir 6 uker i morgen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...