Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Svar meg ærlig: Hvor vondt er det å sette inn en hormonspiral, og hvor lenge gjør det vondt?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Det vet jeg ingenting om, men skal igjennom det snart. Fikk beskjed av ei venninne om å ta to paracet en time før jeg skal sette den inn.
Gjest Gul stjerne Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Det gjør ikke vondt om du er rolig og puster normalt. jeg har satt inn spiral flere ganger, og omtrent ikke kjent noe.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Gjør ikke vondt. Kjenner en liten mens-lignende smerte når den blir satt på plass, også murrer det litt en time eller to etter. Har gjort det to ganger og overlevd begge!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Jeg fikk beskjed av en venninne at det var mye mer smertefult enn å føde, og at det var forjævlig vondt i flere mnd. etterpå :S Værre enn å føde? Hjelp! Ikke får jeg lystgass heller... Er det akseptabelt å skrike under en hormoninnsetting? Syns dere det var vondt å ta celleprøve, for det fikk jeg også beskjed fra venninna mi at var vondt den gangen jeg skulle ta det. Jeg merket ikke noe engang, så krysser fingrene. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå