Gå til innhold

Din erfaring med kiss? (samme som småtroll 0-1)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjerne høre om dine erfaringer med kiss (hvis du har opplevd det);

-symptomer; hva som fikk deg til å mistenke det og sjekke det

-om hvor og hvordan du fikk det sjekket

-behandling

-barnet før og etter

-hvor gammelt barnet var da det ble oppdaget

Blir virkelig kjempetakknemlig for svar :)

Hiver innlegget inn her også siden det ser ut som om det er mer aktivitet her midt i fellesferien ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-symptomer; hva som fikk deg til å mistenke det og sjekke det

Jeg oppdaget det selv på barsel, favorittside og nedsatt bevegelighet i nakken. Etterhvert sterkere favorittside, bananform, c-form, gulping, favorittpupp, kolikk, ville ikke sove etc.

-om hvor og hvordan du fikk det sjekket

Legen på barsel sjekket, behandlet av fys på helsestasjon. De bare strakk og strakk, og han hylte så han mistet pusten. Jeg gikk over til privat behandling da han var 5mnd. Manuellterapeut behandlet han, full kiss 1 og 2, låsninger i nakke, brystrygg og bekken:(

-behandling

2 behandlinger hos man.terapeut, 3 ganger hos barnefys etter det.

-barnet før og etter

Som natt og dag. Var blitt skjev i ansikt og hode, det rettet seg nesten umiddelbart, sovnet i vogna ved trilling for FØRSTE gang etter behandlingen, la seg på kvelden greit for første gang:)

-hvor gammelt barnet var da det ble oppdaget

Han var 5 mnd, da jeg kom til skikkelig behandling:)

Skrevet

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut med den behandlingen, gitt... Hvor lang tid tok det før han var helt fin?

Og hvor mange behandlinger totalt?

Skrevet

Da jeg kom til manuellterapeut hadde han en behandling, og en kontroll. Det var nok!:) På helsestasjonen gikk jeg to ganger i uka i 3 mnd, og så hver uke frem til 5 mnd. Bare tull:(

Vi gikk til fys for øvelser og oppfølging. Ellers kan de få tilbakefall, og det har min hatt 2 ganger, ene gangen etter noen dager med høy feber. Da har det vært nok med en behandling.

Han er nå helt fin, veldig aktiv med god kroppskontroll og flink til å balansere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...