mamma til 2 gutter:)) Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Bare lurte på en ting... La dere babyene deres krype/rulle på golvet på hotellene? Jeg bare spørr for vi skal snart ut å reise og har sett vaske vannet til vaske damene er meget skitten. Og synes det er skitten og vemmelig på golvet. Jeg går ALDRI barbeint der engang
Sjefsmegga Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Et tips, ha med en pakke med engangsmopper og feks Jif engangkluter. Noen steder er det bra, andre elendig. Så greit å safe, for da kan man om ikke annet rengjøre litt selv når man har små som kryper rundt.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Eg går heller aldri barbeint på hotell golv. Jenta mi har kravla litt på golvet ein plass men det var veldig lite, satt i senga med ho i stede for..... Eit hotell i Sverige me har vore på hadde parkett og det er jo bare så mykje enklare å holde reint enn detta forbaska vegg til vegg teppet!!!
Mom2Two Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har også problemer med å gå barbeint på hotellgulv;o) Spesielt der det er vegg-til-vegg... Sier seg selv at de teppene må være utrolig møkkete... Har ikke latt ungene krabbe rundt der, nei. Det man kan gjøre, er å få et ekstra laken på hotellet, så kan du la ungen krabbe på det:)
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 Det med engangs kluter og laken var en god ide:) Gå å bære på han hele tiden går ikke ann. Han er veldig aktiv, selv om han er bare 7 mnd. Sover lite gjør han og. Flere gode ideer, damer???
Gulosten™ Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Det er ufattelig mye renere på hotellgulv enn på mine gulv her hjemme. Det blir jo liksom vasket hver dag, og hvis de ikke gjør det så klager man.
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2009 Tror neppe det er renere på golvet på hotellene enn hjemme. Vannet, etter at jeg har vasket ser ikke brunt og skitten ut. Men det har jeg sett på hotellene. Heldigvis er det ikke vegg til vegg teppe der:)
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Ikke alle hotell er flinke med vaskinga, selv om det ser sånn ut. Her er et eks på et hotell i bodø. Etter dårlig rengjøring, kom det fram veggdyr om natta. De så man ikke på dagen.. Usj..! http://www.an.no/nyheter/article4447754.ece
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2009 Uff det var ekkelt:(((( Ble helt skremt. Også i Norge da gitt.... Stakkars familie. Tenker at de er skeptisk til neste gang de skal på hotell...
Staark Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Veggdyr har ingenting med dårlig rengjøring å gjøre, de kommer med gjestene og er ikke "bare bare" å bli kvitt når de først har slått leir. (Been there, done that) Det er heller ikke så uvanlig med veggdyr her i Norge, men hotellene dysser det som regel ned for å ikke skremme bort gjestene. Jeg går alltid med sko inne på hotellrom, med mindre det er parkett som blir vasket med ren mopp og såpe. (De fleste jeg har sett bruker sprayflaske med vann+såpe, ikke bøtte med såpevann - pga hygiene)
___ Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har latt ungene krype og rulle alle steder både ute og inne. Om de skulle bli litt møkkete gjør ikke det noe. Jeg går også barbent alle steder. Blir ikke syk av det.
Barbafin Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 Samme her. Småen har rullet rundt på hotellgulv i hele verden omentrent og har aldri blitt syk av det. Jeg går barbeint på gulvene og sover gjerne naken i sengene. Småen har forøvrig også rullet rundt på flyplassgulv også uten å bli syk. Han er kjernesunn og har ingen allergier. Han blir vasket når han er skitten og vi vasker alle hendene når vi skal spise uavhengig av hvor vi er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå