Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 dager siden var det blod på papiret etter at jeg har vært på do. Noen dråper i truseinnlegget etterpå, men ikke mye. Ikke mer blodspor før dagen etter, holdt opp igjen før det kom litt i dag også. Det som er det rare er at blodet kommer etter å ha vært på do og gjort nr 2. Ikke spesielt hard mage, og jeg ser at det kommer fra skjeden og ikke rompa. Er på ferie nå, så får ikke kontakta legen min før jeg er tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte forresten å si at jeg i dag er 10+2.

Skrevet

Jeg har hatt akkurat nøyaktig samme "problemet", min due... Begge svangerskap,spesielt tidlig i det.... Etter å ha gjort nr 2 ( spesielt hvis jeg har måttet ta litt i) og også etter sex. Denne gangen fikk vi forbud mot å hoppe i høyet til etter uke 15,- og jeg har prøvd å ikke stresse ved nr 2 -visitter på do... Jeg tror faktisk det enkelt og greit er snakk om blodkar som sprekker... Vi har mye lettere for å blø når vi er gravide, spesielt du som har fått beskjed om at du vil oppleve litt småblødninger til. Jeg kan veldig forstå at du vil få nettop slike småblødninger ved nr2-besøk :)

Skrevet

Heia vennen!!!! Nå er jeg tilbake!!!! Godt å være hjemme igjen og ikke minst ha internetttilgang! Må bare si tusen takk for beroligende svar på dette innlegget. Har vært ganske så bekymra, blødde i 3 dager, men kun under nr 2 dobesøk. Var ikke mye blod heller, bitte litt blod på papiret. Nå skal jeg prøve å finne hjertelyd med doppleren min, og hvis ikke det går vil jeg prøve å få meg legetime (oh joy!). Nå må jeg bare finne senga tror jeg, trøtt og sliten. I morgen skal jeg lete opp tråden vår og svare deg der :) HA en herlig natt, vakre møy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...